psp

21. Data: 2010-01-10 11:54:52

Temat: Re: psp
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Więc życzę Twojemu mężowi, żeby spędził ten czas jazdy od granicy do
> Wrocławia stosunkowo dobrze:-)

OD Wrocławia Do granicy (przeciwny kierunek), a potem jeszcze kilkaset
km. Już wyjechał. Pociąg miał tylko 30 minut opóźnienia. Zobaczymy.

Ewa

22. Data: 2010-01-10 13:02:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt, nie zachowali się.......
MK

23. Data: 2010-01-10 15:26:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 09-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> http://www.pkp.pl/node/3334

Nie dobijajcie mnie. W przyszłym tygodniu jadę do Wawki. Pociągiem.

Qra

24. Data: 2010-01-10 15:31:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Nie dobijajcie mnie. W przyszłym tygodniu jadę do Wawki. Pociągiem.

Od środy -20stopniowe mrozy. Przemyśl to jeszcze :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

25. Data: 2010-01-10 15:41:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Od środy -20stopniowe mrozy. Przemyśl to jeszcze :)

Rowerem - za daleko.

Qra

26. Data: 2010-01-10 16:00:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie dobijajcie mnie. W przyszłym tygodniu jadę do Wawki. Pociągiem.

Do tego czasu możemy mieć już lato. ;)

Ewa

27. Data: 2010-01-10 16:00:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Od środy -20stopniowe mrozy. Przemyśl to jeszcze :)

Serio słyszałaś takie prognozy? Mam nadzieję, że się nie sprawdzą.

Ewa

28. Data: 2010-01-10 16:38:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Serio słyszałaś takie prognozy? Mam nadzieję, że się nie sprawdzą.

W piątek. Ja też mam nadzieję, że się już wytyczne zmieniły.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

29. Data: 2010-01-10 20:43:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Rowerem - za daleko.

To mnie zabiło (post z pl.misc.kolej z dziś z 17.57):

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

30. Data: 2010-01-10 20:53:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> To mnie zabiło (post z pl.misc.kolej z dziś z 17.57):

Z tego, co przeczytałam, to z Częstochowy nie da się wyjechać w żadnym chyba
kierunku:
"W Częstochowie trakcja jest uszkodzona na wyjazdach w kierunku: Kielc,
Wrocławia, Katowic oraz Łodzi i Warszawy. Pociągi dalekobieżne
przejeżdżające przez Częstochowę mają problemy."
http://wiadomosci.onet.pl/2108420,11,chaos_na_kolei_
pkp_uruchamia_lokomotywy,item.html

Qra, chyba się pójdę pomodlić, żeby do piątku zelżało

Logika podziemna.
Ok jeszcze trzy osoby i odejde...
sender robi se z nas jaja?
TROLL