Re: psychologia tylko dla zwichrowanych?

From: "Machalas" <w...@f...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: psychologia tylko dla zwichrowanych?
Date: Sun, 09 Jan 2000 14:36:22 GMT

qkla wystrzelił genialnym tekstem:

>Ktos mi kiedys powiedzial i to mnie zastanowilo ze na studia psychologiczne
>ida tylko osoby, ktore nie moga ulozyc swego zycia, ktorzy nie soba w soba
>zbyt wielkiej harmonii. Moja kolezanka i jeszce jedna i jeszcze jedna i ja
>sam zamierzalem isc na psychologie i stwierdzilem ze my wszyscy mamy
wielkie
>problemy z soba samej, no moze z wyjatkiem tej drugiej ;))

Ty wiesz, że mi mówili to samo, i chyba coś w tym jest !!
Ja zdaje sobie sprawę z tego, że odbieram świat inaczej niż moi znajomi z
osiedla, liceum, uczelni, radia. O mnie mówią, że jestem "muzykiem" i
dlatego "mam prawo być popieprzony", chodzę ponoć "własnymi ścieżkami" i
"tak naprawdę to nikt nie wie co mi do łba strzeli".
Wiesz, za takie cytaty człowiek powinien się obrazić, gdyby nie to, że
kurczę, cos w tym jest. Nie chodzi o to, żeby uznać siebie za debila, tylko
żeby przyjąć do wiadomosci, ze cholera, chyba jestem inny. Mam własny
świat, własne poglądy, myśli. Może dlatego interesuję się psychologią, choć
studiuję gdzie indziej? Czytam dużo książek na te tematy, oglądam filmy,
uczestniczę w grupach dyskusyjnych. Dlaczego? Przecież moje zainteresowania
to rock`n`roll i informatyka.

Kurcze, ktoś napisał to, co mi chodziło po głowie od dłuższego czasu.
Dzięki !!!

Machalas