Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska

Data: 2010-12-09 19:01:15
Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 9 Dec 2010 19:34:55 +0100, Antoni.Broniak napisał(a):

> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
> kolei reklamy następujące:
> - jedna pani miała zatwardzenie...
> - druga miała rozwolnienie...
> - trzecia ma wzdęcia...
> - czwarta nie trzyma moczu....
> -
> -
> Smacznego

Mnie na apetyt szkodzi tylko Bronio - więc na wszelki wypadek TV wcale już
nie oglądam. Jednak i z radia mnie dopadła wieść o jego kolejnej wtopie - i
masz babo placek, nic mi już dziś nie smakuje. Co tam czyjś mocz, co tam
rozwolnienie - gorzej, kiedy Afgańczycy metaforę Bronia potraktują
dosłownie...