puder i podklad w jednym??

1. Data: 2004-05-01 10:14:56

Temat: puder i podklad w jednym??
Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Kończy mi się już podkład i puder i muszę sobie kupić cos nowego, a ponieważ
nie lubię nadkładać i podkładu, i pudru (więc zazwyczaj kończyłam na samym
pudrze), bo nie lubię mieć tyle tego na twarzy, to tak się własnie
zastanawiam, czy istnieje taki specyfik, który łączy jedno z drugim (znaczy
się puder z podkładem), dobrze wygląda na twarzy, nie tworzy jakiejś maski,
nie nabłyszcza, trzyma się w miarę przez cały dzień i w ogole jest
rewelacyjny? :) Załóżmy, że cena aż tak bardzo nie gra roli, no ale bez
przesady oczywiście :)
Macie jakieś pomysly??

Yaga

--
I'm the snow on your lips
The freezing taste, the silvery sip

1. Data: 2004-05-01 11:21:58

Temat: Re: puder i podklad w jednym??
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Yaga" <R...@p...fm>

> [...]
>nie nabłyszcza, trzyma się w miarę przez cały dzień i w ogole jest
>rewelacyjny? :) Załóżmy, że cena aż tak bardzo nie gra roli, no ale bez

podkład w kompakcie. w zasadzie każda firma to ma. co prawda nt.
wyższości tegoż nad klasycznym zestawieniem podkład&puder bym
polemizowała, bo moim zdaniem robi gorszą tapetę, jak się tego
nieumiejętnie użyje, a i korekty w ciągu dnia jakoś bardziej widać,
ale musisz sama ocenić.

moim zdaniem, idealnym rozwiązaniem na lato jest krem koloryzujący.
np. EL daywear plus, jakieś 160 pln za 50 ml. no, puder na to nie
zaszkodzi, ale nie robi się tapeta i człowiek nie rozgląda się
gorączkowo w obawie, że coś mu spływa z twarzy (co przy tej pogodzie
zdarza się często).

anek

1. Data: 2004-05-01 15:01:07

Temat: Odp: puder i podklad w jednym??
Od: "Małgosia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi bardzo służy podkład z REVLON'U ( w szklanej buteleczce) COLORSTAY; sam
podkład jest w dość płynnej konsystencji i najlepiej nakładać go na twarz
wcześniej nakremowaną doskonale kryje wszelkie niedoskonałości kosztuje ok
60 zł

1. Data: 2004-05-01 16:55:28

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maybelline ma podklad o pudrowym wykonczeniu, "Wonder Finish". Na forum
wizaz.pl otrzymal dobre recencje.
ewa

> [...]
> nie nabłyszcza, trzyma się w miarę przez cały dzień i w ogole jest
> rewelacyjny? :) Załóżmy, że cena aż tak bardzo nie gra roli, no ale bez

nightmare, devil's lair

1. Data: 2004-05-02 08:12:06

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> polemizowała, bo moim zdaniem robi gorszą tapetę, jak się tego
> nieumiejętnie użyje, a i korekty w ciągu dnia jakoś bardziej widać,

no to na pewno tapety nie chcę. Co do korekt w ciągu dnia, to i tak nie mam
na to ani czasu, ani nie pamiętam za bardzo ;)

> [...]
> zaszkodzi, ale nie robi się tapeta i człowiek nie rozgląda się
> gorączkowo w obawie, że coś mu spływa z twarzy (co przy tej pogodzie

a czy z nakładaniem takiego kremu koloryzującego trzeba bardzo uważać?
chodzi mi o to czy nie robią się jakieś zacieki jak się go nierówno nałozy?
ale i tak dzięki za namiary.

Pozdrawiam
Yaga

1. Data: 2004-05-02 08:12:06

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wcześniej nakremowaną doskonale kryje wszelkie niedoskonałości kosztuje ok

jakoś nie mam przekonania do szklanych buteleczek, bo mam wrażenie, że nie
można produktu zużyć do końca - ale może się mylę ;) Dzięki za namiar.

Pozdrawiam
Yaga

1. Data: 2004-05-02 08:12:07

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evita" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Maybelline ma podklad o pudrowym wykonczeniu, "Wonder Finish". Na forum
> wizaz.pl otrzymal dobre recencje.

to sobie zaraz poczytam - dzięki za namiary.

Pozdrawiam
Yaga

1. Data: 2004-05-02 12:19:32

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Yaga" <R...@p...fm>

>a czy z nakładaniem takiego kremu koloryzującego trzeba bardzo uważać?
>chodzi mi o to czy nie robią się jakieś zacieki jak się go nierówno nałozy?
>ale i tak dzięki za namiary.

nie, w zasadzie trudno tu przedobrzyć, a kremy koloryzujące na ogół są
bardzo delikatne. wyjątkiem jest Moisture Bronze Oriflame (nie wiem,
czy jeszcze to mają w ofercie) - jest raczej ciemny i trzeba uważać,
żeby nie zrobić sobie gustownej maski.

anek

1. Data: 2004-05-02 15:58:05

Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaga" <R...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
maski,
> nie nabłyszcza, trzyma się w miarę przez cały dzień i w ogole jest

Ja używam Quick Stick Loreal'a i bardzo sobie chwalę. Na wizażu jest co
prawda tylko 1 recenzja (i do tego negatywna), a samo cudo jest opisane jako
"podkład w sztyfcie", u mnie jednak zastępuje on i podkład i puder.

Pozdrawiam
H.

1. Data: 2004-05-09 09:13:26

Od: "Inka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Lancome taint idole.rewelacja!
pozdrawiam
i.

> [...]
> nie nabłyszcza, trzyma się w miarę przez cały dzień i w ogole jest
> rewelacyjny? :) Załóżmy, że cena aż tak bardzo nie gra roli, no ale bez

Odzywka do paznokci/podklad pod lakier?
Cerutin na naczynka?
Pianka wyszczuplająca pytanie
jaki fluid?lancome