puder sypki brazujacy

1. Data: 2004-10-11 13:08:03

Temat: puder sypki brazujacy
Od: "sylwia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki polecaci puder sypki brazujacy moze byc z drobinkami zlota, do makijazu
ciala nie twarzy ,zeby nie byl bardzo drogi

1. Data: 2004-10-11 21:20:03

Temat: Re: puder sypki brazujacy
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> jaki polecaci puder sypki brazujacy moze byc z drobinkami zlota, do
makijazu
> ciala nie twarzy ,zeby nie byl bardzo drogi

eee przepraszam ale jestem zielona i mam pytanie czym się różni puder sypki
bronzujący do twarzy od tego do ciała??
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2004-10-12 15:16:28

Od: "sylwia" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no moze nie rozni sie za bardzo ,ale ja na twarz nie nakladam z drobinkami
zlota raczej ,zeby sie nie swiecilo za bardzo :))
Chodzi mi o firme ktora polecacie

1. Data: 2004-10-13 08:38:35

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi mi o firme ktora polecacie
>
> A to nie wiem...ja używam tylko do twarzy Avonowskiego i jestem zadowolona
:)
Pozdrówka :)
ZUZAnna

1. Data: 2004-10-13 11:01:08

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ja mam puder sypki z drobinkami złota firmy Pierre Rene do twrzy i
ciała bardzo sobie go cenie daje fajny efekt a cena to ok 15 zl.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-10-13 17:59:45

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia napisał(a):
> no moze nie rozni sie za bardzo ,ale ja na twarz nie nakladam z drobinkami
> zlota raczej ,zeby sie nie swiecilo za bardzo :))
> Chodzi mi o firme ktora polecacie

Polecam Inglota Matrix brązujący. Występuje zarówno ze srebrnymi jak i
złotymi drobinkami, jednak mają mało odcieni...
Jestem posiadaczką tego ze srebrnymi drobinkami. Błyszczą się bardzo
mocno, co faktycznie mało pasuje jak na twarz, ale do ciała jest
naprawdę super. Kosztują około 25 zł, za całkiem duże opakowanie.

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-10-15 06:43:00

Od: "Joanna Lebioda" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-15 09:05:36

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Lebioda napisał(a):
> [...]

ale to nie jest sypki, poza tym, właśnie opuszcza katalog. no i dla wielu
osób za ciemny.

1. Data: 2004-10-15 09:20:42

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ale to nie jest sypki, poza tym, właśnie opuszcza katalog. no i dla wielu
> osób za ciemny.

Zawsze można go w moździerzu utłuc ;))))
Katalog opuszcza ale w następnym wraca w ładniejszym opakowaniu :)))
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-10-15 10:38:40

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@S...wp.pl> napisał(a):
> Zawsze można go w moździerzu utłuc ;))))
> Katalog opuszcza ale w następnym wraca w ładniejszym opakowaniu :)))

dobrze wiedzieć. tylko dlaczego jest taki wydajny??!! ;( mam go już sporo
ponad rok i ciągle mam jeszcze z połowę. a chciałoby się coś innego
wypróbować. a miałaś może ten brązujący w kamieniu z drobinkami? dawno nie
było go w promocji.

allegro
Witajcie drodzy mam tydzien i nie wiem co robic:-(
najtansze sklepy internetowe z kosmetykami ?
Jak podcinać włosy
Poszukuje wizazystki :)