pulpety w sosie ?

1. Data: 2005-08-24 09:03:34

Temat: pulpety w sosie ?
Od: "zbrojnik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o prosty aczkolwiek smakowity przepis na pulpety w sosie. Jestem
słabo obeznany w kuchni , mam mięsko mielone a kotlety mielone mi się
przejadły ;)

2. Data: 2005-08-24 10:04:17

Temat: Re: pulpety w sosie ?
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2005 11:03:34 +0200, Waćpanna lub Waćpan *zbrojnik*, w
wiadomości news:<news:dehd4d$bbk$1@theone.laczpol.net.pl> zawarł, co
następuje:

> Proszę o prosty aczkolwiek smakowity przepis na pulpety w sosie. Jestem
> słabo obeznany w kuchni , mam mięsko mielone a kotlety mielone mi się
> przejadły ;)

a jakie masz to mięso? bo najlepsze pulpety są cielęce IMO...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-08-24 10:16:17

Od: "zbrojnik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 0.5 kg mięska mielonego wieprzowo-wołowego nie garmażeryjnego :)

4. Data: 2005-08-24 11:04:17

Od: Kayka <k...@z...kis.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbrojnik napisał(a):
> Mam 0.5 kg mięska mielonego wieprzowo-wołowego nie garmażeryjnego :)

Wymieszaj je z bułką i jajkiem, dodaj przyprawy (cebula/koperek/kminek -
zależy co lubisz i jaki chcesz sos), zrób kuleczki, ugotuj w słonej
wodzie i wyjmij. Potem na bazie wywaru zrób sos (nie wiem, jaki chcesz,
więc nie pomogę;), wciepnij do niego kuleczki i gotowe ;) U mnie to działa.
Możesz też zrobić małe kotleciki, podsmażyć, zalać wodą i dusić, dodając
np. parykę, pomidory i cebulę - ostatnio mi wyszły rewelacyjne w ten
sposób, tylko że to już chyba nie pulpety :)

Pozdrawiam
Kayka

5. Data: 2005-08-24 12:15:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kayka wrote:
(...)
> Możesz też zrobić małe kotleciki, podsmażyć, zalać wodą i dusić, dodając
> np. parykę, pomidory i cebulę - ostatnio mi wyszły rewelacyjne w ten
> sposób, tylko że to już chyba nie pulpety :)

Można kulki obtoczyć w bułce pomieszanej z ulubionym zielskiem (np.
rozmaryn) i usmażyć w głębokim oleju. Do tego sos i makaron.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2005-08-24 12:34:02

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayka" <k...@z...kis.p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> Wymieszaj je z bułką i jajkiem, dodaj przyprawy
> (cebula/koperek/kminek - zależy co lubisz i jaki chcesz sos), zrób
> kuleczki,... <ciach>

...od tego momentu działam troszkę inaczej: obtocz kuleczki w mące,
obsmaż z każdej strony, wrzuć do gorącego rosołu i duś aż będą miękkie.
Do rosołu dorzucam jeszcze pokrojoną w plasterki cebulę lub dwie, ząbek
czosnku, zielsko angielskie i liścia laurowego. Jak się to wszystko
ładnie udusi zagęszczam zasmażką (jeśli jest za rzadkie), dosalam,
dopieprzam i jem z kaszą gryczana i kiszonym ogórem. Howgh :))
Ania
--
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*

7. Data: 2005-08-24 14:38:57

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

>Kayka wrote:
>(...)

>Można kulki obtoczyć w bułce pomieszanej z ulubionym zielskiem (np.
>rozmaryn) i usmażyć w głębokim oleju. Do tego sos i makaron.

Albo z sezamem, kotlety kurczakowe wychodza tak pysznie.

Kot

8. Data: 2005-08-25 09:54:46

Od: "zbrojnik" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję ślicznie za przepisy , idę szaleć w kuchni :)

9. Data: 2005-08-26 02:41:50

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"zbrojnik" <z...@o...pl> wrote in message
> Proszę o prosty aczkolwiek smakowity przepis na pulpety w sosie. Jestem
> słabo obeznany w kuchni , mam mięsko mielone a kotlety mielone mi się
> przejadły ;)

Poszukaj w archiwum tej grupu przepisu na "meksykanskie" pulpety - albondigas con
hierba buena.

--
><Uklony><eM eL><

Tarta cebulowa - jak było