Re: (.) punkt = wyobrażenie ?

61. Data: 2010-02-03 20:10:00

Temat: Re: (.) punkt = wyobrażenie ?
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hkcl2m$up$1@inews.gazeta.pl...
> To co jest dla mnie to nie ma znaczenia. Jeśli krzywa jest ciągła
> i ma początek oraz koniec to nie można jej dawać mylącego
> przezwiska nieskończona, bo to nie jest prawdą.
> Skoro ma koniec to jest skończona. Tak?

A znasz jakies twierdzenie że krzywa posiadająca początek i koniec jest skończona?
A czy skończona jest prosta bez początku i końca?

62. Data: 2010-02-03 20:21:06

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Odcinek <0,1> ma też początek i koniec a ma niskończoną ilość
> punktów

Odcinek złożony z oo=N ilości punktów o długości 1/Ale0 = +0
ma długość 1 [cm] i jak widzisz jest skończony bo ma początek
i koniec. Widzisz jakie to proste?
To matematyka, a nie teoria SF. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

63. Data: 2010-02-03 20:30:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy cal kwadratowy ma 6.4516 alefów długości?

Zapomniałeś o centymetrach, długość jest liczbą mianowaną. :)
1" = 1 in = 25,4 mm
Kwadrat o boku 1 cal ma długość
6,4516 [cm^2] = 6,4516 * Alef0 [cm]
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

64. Data: 2010-02-03 20:35:44

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <r...@o...pl>

> Czyli masło maślane, nie jesteś w stanie podać ile Twoim zdaniem
> równa się Alef0=1'0
> Bo naprawdę Alef0 nie równa się żadnemu 1'0

2 + 3 = 5
Lewa równa się prawej
To nie jest masło maślane ale matematyka
Alef0 - 3 = 1'(-3)
Rozumiesz co to jest matematyka, a w niej czym jest równanie? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

65. Data: 2010-02-03 20:41:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> A znasz jakies twierdzenie że krzywa posiadająca początek i koniec
> jest skończona?

To nie jest kwestia twierdzenia, ale logiki.
Jeśli coś ma początek i koniec to jest skończone
Jeśli nie ma końca to jest nieskończone
Ty krzywą skończoną nazywasz nieskończoną, a więc zaprzeczasz
rozumowi. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

> A czy skończona jest prosta bez początku i końca?

a ku ku :-)

66. Data: 2010-02-04 08:56:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Feb., 21:21, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> Odcinek złożony z oo=N ilości punktów o długości 1/Ale0 = +0
> ma długość 1 [cm] i jak widzisz jest skończony bo ma początek
> [...]

Tylko czemu ciagle nikt nie odebral tego miliona dolarow? :-)

Moze dlatego, ze tam trzeba czegos komus dowiesc, a nie zagadac go na
smierc,
nomen omen: w nieskonczonosc powtarzajac ze Alef0=1'0 itd. ? :-)

Stalker

67. Data: 2010-02-04 10:13:44

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odcinek złożony z oo=N ilości punktów o długości 1/Ale0 = +0
> ma długość 1 [cm] i jak widzisz jest skończony bo ma początek
> i koniec. Widzisz jakie to proste?
> To matematyka, a nie teoria SF. :-)

Czyli odcinek ma Alef0 punktów? myślałem że continuum. Co to za długość +0 ? Punkt ma
wymiar zero.
A dlaczego nie chcesz powiedzieć jak jest z linią prostą bez początku i końca - jest
skończona czy nie? Czy w Twojej logice jest coś nieskończonego?

68. Data: 2010-02-04 10:15:48

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałeś o centymetrach, długość jest liczbą mianowaną. :)
> 1" = 1 in = 25,4 mm
> Kwadrat o boku 1 cal ma długość
> 6,4516 [cm^2] = 6,4516 * Alef0 [cm]

To w takim razie ILE cal kwadratowy ma Alefów cali zwykłych długości? Widzę że się
zapętliłeś.

69. Data: 2010-02-04 10:16:22

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Feb., 11:13, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:

> Czy w Twojej logice jest coś nieskończonego?

Przekonanie o maniu racji ;-)

Stalker

70. Data: 2010-02-04 10:19:01

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> 2 + 3 = 5
> Lewa równa się prawej
> To nie jest masło maślane ale matematyka
> Alef0 - 3 = 1'(-3)
> Rozumiesz co to jest matematyka, a w niej czym jest równanie? :-)

Nie pytałem się o minus trójkę więc po co mi takie równanie jak Alef0-3 = 1'(-3)
podobnie jak Alef0-17 = 1'(-17) czy
Alef0-23 = Alef0-23. Pytałem się ILE to jest Alef0, piszesz że jest to skończona i
konkretna liczba więc ile, czy możesz napisać po prostu Alef0=529287593287 i będzie
wiadomo jaka jest ostatnia liczba naturalna.

CMOK...
hanka
Re: ?winie!
Re: Zwariuj....