Pieczony indyk przepisu M.Bassett - chwale

1. Data: 2005-03-28 17:25:20

Temat: Pieczony indyk przepisu M.Bassett - chwale
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może już ktoś chwalił - nie sprawdzałam. W każdym razie indyk wyszedł
przepyszny. Byl soczysty, pachnący, wspaniale prezentował sie na stole.
Osobiście nie robiłam tylko mama- ja dostarczyłam przepis. Mama nakarmiła nim 12
osób i wszystkim smakowało.
U nas w domu to był debiut indykowy no i na dodatek udany. Mama była szczęśliwa.

Gorące podziekowania za przepis

pozdrawiam

pusiak

1. Data: 2005-03-28 17:41:27

Temat: Re: Pieczony indyk przepisu M.Bassett - chwale
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

pusiak wrote:

> [...]
> osób i wszystkim smakowało.
> U nas w domu to był debiut indykowy no i na dodatek udany. Mama była szczęśliwa.

Dziekuje za mile slowa. U nas indyki sa tak wielkie, ze zawsze zostaje
sporo miesa, z ktorego mozna robic kanapki, czy inne zimne dania. Na
bazie obranego korpusu mozna zrobic dobra zupe, ja robie
porowo-ziemniaczana i podaje z kotletami z ziemniakow pure.

Magdalena Bassett

1. Data: 2005-03-28 19:35:54

Temat: pusiak czyli Madzia B./Re: Pieczony indyk przepisu M.Bassett - chwale
Od: "dżo" <J...@m...xx.ku> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Może już ktoś chwalił - nie sprawdzałam. W każdym razie indyk wyszedł
[...]
> Gorące podziekowania za przepis
>
>pusiak

Wobec spadku zainteresowania osobą Pierwszej Kucharki Rzeczypospolitej na
Emigracji Madzia postanowiła składać sobie podziękowania pisząc do siebie
jako pusiak.
dżo
PS Hehehe! Uczy się nowych tryndów na grupie. Po trzech latach... no, ale
zawsze lepsiejsze to niż dotychczasowe zatabaczenie w rogu.

1. Data: 2005-03-28 21:42:08

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

dżo wrote:
> PS Hehehe! Uczy się nowych tryndów na grupie. Po trzech latach... no, ale
> zawsze lepsiejsze to niż dotychczasowe zatabaczenie w rogu.

Jestes klamca, oszustem i kryminalista.

Kiedys zdechniesz albo Matka ci umrze i nie bedzie od kogo krasc na
internet. Do tego czasu, plonk razem z Betty, Tracy, i wszystkimi twoimi
objawieniami, psychopato.

MB

1. Data: 2005-03-29 17:00:44

Od: "Betty" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Jestes klamca, oszustem i kryminalista.
>
> Kiedys zdechniesz albo Matka ci umrze i nie bedzie od kogo krasc na
> internet. Do tego czasu, plonk razem z Betty, Tracy, i wszystkimi twoimi
> objawieniami, psychopato.

tyyy, od Betty wara! Do tej pory do ciebie nic nie miałam, a twoje
koleżeństwo z Szeroką nie upoważnia cię do wymieniania mojej ksywki. To co
napisałas wyżej jest twoją wizytówką.
Jak myślicie: Instytut Polonistyki w Gdańsku dobrze byłoby powiadomić? A
może na stronie www Gdańska też warto ostrzec kto na drugiej półkuli świata
życzy czyjejś Matce źle?
Oj wstyd, wstyd, 51 lat na karku, a już nie przeskakuje odpowiednio w
mózgu??

> Kiedys zdechniesz albo Matka ci umrze i nie bedzie od kogo krasc na
> internet. Do tego czasu, plonk razem z Betty, Tracy, i wszystkimi twoimi
> objawieniami, psychopato.

pięknie, pięknie

1. Data: 2005-03-30 06:38:35

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życzy czyjejś Matce źle?
> Oj wstyd, wstyd, 51 lat na karku, a już nie przeskakuje odpowiednio w

Jesteś mało szkodliwy psychopato. Zdechniesz. Nie wiem jak długo bedzie trwało
to zdychanie ale sie pomęczysz. Masz dużą gebe i mały mózg. Nic nie możesz
zrobić tylko pogadać. Broń już ci dawno odebrano. Tak więc wynoś sie bandyto

1. Data: 2005-03-30 07:12:14

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to zdychanie ale sie pomęczysz. Masz dużą gebe i mały mózg. Nic nie możesz
> zrobić tylko pogadać. Broń już ci dawno odebrano. Tak więc wynoś sie

Hola, hola, dziewczyny, nie sądzicie, że troszkę żeście się zagalopowały?

1. Data: 2005-03-30 07:44:40

Od: "rajmund" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał w wiadomości

> Hola, hola, dziewczyny, nie sądzicie, że troszkę żeście się zagalopowały?

Sądząc po stylu wypowiedzi to zgodnie z topicem jest to jedna i ta sama
osoba.
raj.mund

1. Data: 2005-03-30 08:03:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d2djuf$ev1$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> wrote:

> trwało
> bandyto
> >
> Hola, hola, dziewczyny, nie sądzicie, że troszkę żeście się zagalopowały?

Myślę, że przez blisko 3 lata bezkarnego obrażania jej przez anonimowego
tchórza Magda wykazuje i tak zadziwijącą cierpliwość i łagodność.

władysław

1. Data: 2005-03-30 08:08:45

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Myślę, że przez blisko 3 lata bezkarnego obrażania jej przez anonimowego
> tchórza Magda wykazuje i tak zadziwijącą cierpliwość i łagodność.

Życzenie komuś śmierci (wraz z matką) i to w męczarniach nazywasz
łagodnością?
Pozdr. - A.

I po Świętach - Bogu niech będą dzięki!
masa kaimakowa