Re:pyszności z dziecinstwa

1. Data: 2000-02-11 21:20:22

Temat: Re:pyszności z dziecinstwa
Od: ewa <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze niezbyt precyzyjnie
ale czy są takie potrawy, które pamiętacie z dzieciństwa, były pyszne,
robione przez babcie, mamy, ciocie
ale powtórzone w naszych domach, które my prowadzimy straciły tę swoją
"pyszność absolutną" bezpowrotnie, choć obiektywnie nie są złe....
ewa

1. Data: 2000-02-11 21:43:09

Temat: Re: Re:pyszności z dziecinstwa
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewa <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> ale powtórzone w naszych domach, które my prowadzimy straciły tę swoją
> "pyszność absolutną" bezpowrotnie, choć obiektywnie nie są złe....

Czyli idziesz za idea "ciastka Wankowicza" :)))) Bylo chyba sporo takich
rzeczy, ktore w dzieciecej wyobrazni zapisaly sie jako wspaniale smakolyki,
a teraz choc wcale nie sa gorsze jakos nie pasuja nam do wzorca z
dziecinstwa.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-11 22:41:13

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

ewa a écrit :

> [...]
> ale powtórzone w naszych domach, które my prowadzimy straciły tę swoją
> "pyszność absolutną" bezpowrotnie, choć obiektywnie nie są złe....

Pamietam walki z moim bratem o kosci po kurczaku.... dzisiaj zajmuje si
nimi moj kot Schubert.... czyzbym sie postarzal?????
Natomiast przezylem scene opisana przez Marcel Proust ze slynnymi
ciasteczkami "Madeleines". Dla mnie dom mojego wuja w Sopocie pachnial
pasta do podlogi...
Ile razy czuje te paste, jestem w Sopocie. Zapachy, kolory, smaki z
dziecinstwa, to cala poezja i cale bogactwo naszych wspomnien - naszych
osobowosci.
Czlowiek bez wspomnien nie ma przyszlosci

--
Amicalement Paul Urstein

Kuchnia Japońska - sprzęcior i półprodukty
przechowywanie sałaty
Rybka - coś potwornego
sałatki z ryżem
Commandaria