pyszny mleczny likierek

1. Data: 2004-11-24 18:12:00

Temat: pyszny mleczny likierek
Od: "Trafak" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie, niektórzy znają, ale z resztą się podzielę:

2 puszki mleka zagęszczonego słodzonego
1/2 litra wódki

mleko gotujemy w zamkniętych puszkach przez 3 godziny, uzupełniając wodę,
następnie czekamy aż przestygnie (ew. schładzamy wodą), otwieramy puszki i
miksujemy z wódką. Można ew. dodać trochę brandy, whisky zamiast wódki
(powiedzmy 50-tkę)
Jak dla mnie pychota :-)
pzdr R

2. Data: 2004-11-24 19:04:20

Temat: Re: pyszny mleczny likierek
Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trafak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> następnie czekamy aż przestygnie (ew. schładzamy wodą), otwieramy puszki i
> miksujemy z wódką. Można ew. dodać trochę brandy, whisky zamiast wódki

ja taką krówką przekładałem wafle, ale po namyśle uznaję Twoją propozycję za
ciekawszą...
:D

pozdr.
g.

3. Data: 2004-11-24 22:43:21

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gautama" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja taką krówką przekładałem wafle, ale po namyśle uznaję Twoją
propozycję za
> ciekawszą...
> :D

I jak już to przeczytałem to będę musiał zwiększyć zwyczajową procedurę
gotowania dwóch puszek na wafle o jeszcze cztery ;o)

Pzdr
Paweł

4. Data: 2004-11-25 06:06:43

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 puszki mleka zagęszczonego słodzonego
> 1/2 litra wódki

ja rozrabiam z rumem
--
rene
"Pragnienie, motywacja i stawianie sobie celów - wszystko zaczyna się w

5. Data: 2004-11-25 07:25:31

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

rene wrote:

> ja rozrabiam z rumem

Ja rozrabiam raczej po rumie.
NMSP :)
Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

6. Data: 2004-11-25 11:02:44

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja rozrabiam raczej po rumie.
> NMSP :)

<hahaha>

7. Data: 2004-11-26 15:17:43

Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 puszki mleka zagęszczonego słodzonego
> 1/2 litra wódki

Ja gotuję 4 puszki słodzonego i 4 niesłodzonego przez 2-3 godziny.
Po wystygnięciu miksuję dodając pół litra spirytusu!

Można też zrobić szybko likierek kawowy: 1 puszka mleka niesłodzonego,
szklanka cukru, cukier waniliowy - to zagotować. W tym czasie przygotować
roztwór kawowy - 3 łyżki kawy sypanej zalać szklanką wrzątku ( im więcej
wody,tym rzadszy likierek).
Odcedzić fusy i wymieszać z przegotowanym mlekiem oraz 3/4 szkl. spirytusu!

Pozdr.
Karka

8. Data: 2004-11-30 20:50:43

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trafak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mleko gotujemy w zamkniętych puszkach przez 3 godziny, uzupełniając wodę,

yyyyy czy przy tej operacji puszki nie eksploduja?;-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

9. Data: 2004-11-30 22:09:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Nov 2004 21:50:43 +0100, "T0SIA"
<t...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Trafak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

>yyyyy czy przy tej operacji puszki nie eksploduja?;-)

Nie - jesli woda nie wyschnie...a moze wyparuje...wtedy to
wchodzic do kuchni za tarcza z tary albo przykrywy jakiegos
ogromnego sagana (ja tak podchodze do stzrelajacej watrobki
kurzej po tym, jak mi w oko wycelowala i strzelila raz.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2004-11-30 22:57:44

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:cqrpq056skhc1drf19fi7mttopkvlpbfhp@4ax.com...

> [...]
> ogromnego sagana (ja tak podchodze do stzrelajacej watrobki
> kurzej po tym, jak mi w oko wycelowala i strzelila raz.

hmmmm ;-)
no to czuje ze w ten weekend zafunduje sobie domowy likierek..:-)
kusi mnie zeby dodac jakis aromacik kokosowy wtedy malibu jak znalazl ;-)))
--
Pozdrawiam - T0SIA
Jeśli nie widać jawnej przyczyny jakiejś sprawy
- szukajcie kobiety

Krewetki czy rozmrażać ?
Cappucino
Poszukukję-amerykański e naleśniki puszyste
160g kaszy manny
Noze kuchenne....