pytania

11. Data: 2002-11-19 15:03:15

Temat: Re: pytania
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ardgnv$4kl$1@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ardf0t$jlj$1@news.onet.pl...

> Widze, ze madrosc zyciowa czerpiesz z dowcipow takich jak ten o pijaku, co
> to im wiecej pije, tym mniej pije...

;) Czyli parkinsonizm powinien być najzdrowszym sposobem odżywiania? ;)
A życie, to najlepszy nauczyciel: jak rozumu brakuje - to "da w kość"...

12. Data: 2002-11-19 15:52:22

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Obciazasz uklad krazenia i nerki, narazasz sie na rozcienczenie
elektrolitow
> i ich utrate z moczem. A moze powinnas zrobic badania krwi? Organizm moze
> tak sygnalizowac zbyt wysokie stezenie np. sodu. Nadmierne pragnienie to
> jeden z objawow cukrzycy. W sumie to nie napisalas, czy pijesz ja
zmuszajac
> sie, czy raczej to organizm zmusza Cie do jej picia :)

Przeciez napisalam...
cyt "a woode pije jak mi sie chce palic (zamiast
orzeszkow, czekolady, i innych pestek) ccoby nie przytytyc oczywisice :)"

wiec ani sie nie zmuszam ani on mnie nei zmusza.
chce mi sie palic to zamiat garsci orzeszkow wole napic sie wody . Po tym
nie przytyje a gybym zaczel z orzeszkami to na kilograme by sie chyba nie
skonczylo :(

> A co ja Ci o rybce napisze, skoro jako wege nie jadam? :)))

to wy nawet rybki nie jecie?
a co ona winna?
to szkoda..
ale rozumiem to taka ideologia?
Jesli glupie pytnie to przepraszam.. ale jakos nic o tej diecie nie wiem
poza tym ze nei je sie miesa :)

> Pozdro,
> Cooler

dzieki za wode :)
ja rowniez pozdrawiam
Saman_tha

13. Data: 2002-11-19 15:55:43

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Reakcje sa takie, ze ci ludzie odczuwaja dokuczliwe bole, czasem
> uniemozliwiajace im normalne poruszanie sie, jesli stosuja jedynie to
> "naturalne jedzenie", bez dodatkowej suplementacji. Jak to niektorzy
ladnie
> sobie potrafia wszystko wytlumaczyc, zupelnie jak z tymi bolami
> reumatycznymi.

> Wiec po co to cale gadanie o diecie optymalnej?

> Widze, ze madrosc zyciowa czerpiesz z dowcipow takich jak ten o pijaku, co
> to im wiecej pije, tym mniej pije...

STOP moze juz wystarczy !
Czy na tej grupie nie mozna zadac normalnego pytania zeby nie dostac w
odpowiedzi jakiegos "kawalu" o optymalnych?
A co to oni nie ludzie?
jedni lubia mieso a inni warzywa
a ja lubie to i to !!!!!!!!!!
a moje pytanie bylo o wode i rybe a nie o Do, pijakach, dowcipach i
innych...

Saman_tha wkurzona

14. Data: 2002-11-19 18:22:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio czytalem w ktoryms z serwisow naukowych o manii picia wody (PAP
> albo Wyborcza)
> otoz sczegolnie USA opanowala mania picia minimum 2 litrow wody dziennie.
> Skad to sie wzielo:
> jakis zespol badaczy dosc dawno opublikowal ze na jedna sporzywana kalorie
> organizm potrzebuje grama wody
> no i sobie wszyscy wyliczyli 2000 kalori = 2l wody
> nie doczytali jednak ze w nastepnym akapicie byla uwaga ze wiekszosc tej
> wody jest juz w tym pozywieniu!

Warto pić dużo wody także w celu zabezpieczenia się przed odwodnieniem.
Odwodnienie jest czynnikiem silnie sprzyjającym starzeniu się komórek.
Ponadto poziom wody w komórkach jest proporcjonalny do ich starości.

Wyniki badań na temat zalecanego spożycia wody dla kulturystów wskazują, ze
powinni oni pić minimum 2-3 litry wody dziennie oprócz pożywienia i innych
napojów (cola herbata), które często działają diuretycznie. Częste
przyjmowanie wody zabezpiecza ich przed odwodnieniem, które powoduje rozpad
mięśni. Woda jest podstawowym suplementem pakerów.

Utrzymywanie odpowiedniego nawodnienia pomaga również spalić tłuszcz.
Organizm odwodniony ma trudności ze splanaiem tłuszczu. Odwodnienie znacznie
pogarsza samopoczucie. Kiedy odczuwamy pragnienie to oznacza że już jesteśmy
odwodnieni i spóźniamy się z kolejną szklanką wody. Lepiej się zabezpieczyć
i pić te amerykańskie 2 litry.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

15. Data: 2002-11-19 19:00:25

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

troche sie usmialam..
juz odpowiadam :)

> Mineralna gazowana, czy nie? Wysokozmineralizowana, czy nisko?
> Gazowana jest podobno niezdrowa (czasem piję, bo mam smak na nią, ale
> zwykle niegazowaną). Z kolei wysokozmineralizowana - o ile nie
> uprawiasz sportu - nie ma sensu, bo obciąża nerki.

Przepraszam nie napisalm pije oczywiscie niegazowana niskomineralizowana lub
gotowana (ostudzona)
Gazowanej nie pie wogole! Nie lubie

> Niedobrze. Po co tyle pić?

To juz pisalam.. jak mi sie chce palic to ide do lodowki albo na polke ze
slodyczami..
Wiec zeby ne isc do tej lodowki czy polki to biore szklanke wody :)
I juz mi sie nie chce palic:) druga zaleta - nie tyje :)

> Raczej osadza, zwł. wysokozmineralizowana.

no ale ja pije niskomineralizowana albo zwykla przegotowana (zimna)
Wiec czy ona tez cos mi osadza?

> Ryba to mięso (jeśli masz inną teorię na temat mięśni ryby to
> słucham z uwagą)

dla mnie ryba to mieso - tyle ze rybie

> <odkładam wegetarianizm na bok, żeby nie 'nawracać'>
>
> Wędzonej nie polecam, dym ma składniki rakotwórcze. Generalnie
> przeciwskazań dla samych ryb (w stosunku do zwykłego mięsa) nie widzę -
> może większa koncentracja metali ciężkich, ale to chyba nie u nas w
> kraju (nie w takim stopniu)...
> A nie lepiej przemieszać rybę z kurczakiem, sałatką serowo-
> warzywną, chudym mięsem itp. co drugi dzień? Chyba zgodne z MM... Czy
> Ty to tak dla smaku?

No wlasnie dla smaku. Ja wielbiam wedzone ryby - stad moje pytanie:)

> Ech, nie rozumiem diety dla przeciętnego człowkieka (niećwiczący)
> zakładającej łykanie pastylek. Weź kup sobie owoce, zrób sałatkę
> owocową...

Po pierwsze jestem cwiczaca (plywam i skakam na skakance)
po drugie nie lykam pastylek NIGDY (bo jestem wrogiem lekow, a pozatym moge
obie na to pozwolic zwzywszy na to, ze wogole nie choruje)

zle mnie oceniles :)

Ale serdecznie dziekuje za odpowiedz na moje pytania

pozdrawiam
Saman_tha

16. Data: 2002-11-19 22:08:13

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> to wy nawet rybki nie jecie?

Nie wiem jak oni, ale ja nie jem :)

> a co ona winna?

No wlasnie. Dlatego nie jem.

> ale rozumiem to taka ideologia?

Raczej sposob na zycie.

Pozdro,
Cooler

17. Data: 2002-11-19 22:28:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmowanie wody zabezpiecza ich przed odwodnieniem, które powoduje rozpad
> mięśni. Woda jest podstawowym suplementem pakerów.

Hmmm rozpad miesni? Nie bardzo sie zgodze. Spadek wydolnosci owszem. 2%
odwodnienie powoduje bardzo duzy spadek sily i wytrzymalosci. Wiekszosc
kulturystow stosuje progresje ciezaru wiec spadek jest im nie na reke dlatego
tez zanim pojda na silownie odpowiednio sie nawodnia zeby dzwigac wieksze
ciezary.
Spadek miesni jest mozliwy ALE po dlugim czasie bez odpowiedniej ilosci wody.
Krotkie niedostarczanie plynow nie powoduje zadnych spadkow miesni(wiem po
sobie).
Co do pytania kolezanki to picie zbyt duzej ilosci wody jest niestety
szkodliwe. Pij srednio lub niskozmineralizowana wode. Chyba, ze jestes
dlugodystansowym biegaczem, wtedy wysokozmineralizowana. I nie pij duzo
diuretykow. Ot wsio!:-)

18. Data: 2002-11-19 23:16:24

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saman_tha" <s...@p...fm> wrote in

> Przepraszam nie napisalm pije oczywiscie niegazowana
> niskomineralizowana lub gotowana (ostudzona)

Gotowaną? 8-0 Masakra (śmierdzi).

> Gazowanej nie pie wogole! Nie lubie

Ja wolę kranówę od gotowanej studzonej. No ale DGCC...

> To juz pisalam..

A nie doczytałem - nie ma szansy przeczytać wszystkiego na kilku
grupach. :-)

> jak mi sie chce palic to ide do lodowki albo na
> polke ze slodyczami..

A może zacznij np. sprzątać? Chyba też pomoże (ja w ogóle nie
wierzę w takie zastępstwa dla papierosa - albo się pali, albo nie,
ale...).

> Wiec zeby ne isc do tej lodowki czy polki to biore szklanke wody
> :) I juz mi sie nie chce palic:) druga zaleta - nie tyje :)

'Ani przed, ani po, tylko zamiast!' ;-) Tak sobie myślę, że jeśli
już _musisz_ coś zrobić zamiast palenia, to czy owoc (taki bardziej
zajmujący typu pomarańcza) albo pestki dyni nie byłyby lepsze (zamiast
części tej wody)?

> no ale ja pije niskomineralizowana albo zwykla przegotowana
> (zimna) Wiec czy ona tez cos mi osadza?

Nie wiem. Ale IMO lepiej nie wmuszać w siebie więcej
czegokolwiek, niż to naprawdę potrzebne. Jak nie osadza, to może
wypłukiwać minerały czy witaminy...

> dla mnie ryba to mieso - tyle ze rybie

No to po co pytasz wegetarian? Trollujesz, hę? ;-)

> No wlasnie dla smaku. Ja wielbiam wedzone ryby - stad moje
> pytanie:)

A jak uwielbiasz, to jedz. Może akurat mają jakiś składnik,
którego masz niedobór (i nie masz go w innym pożywieniu) i stąd to
uwielbianie? Inna sprawa, że wędzona ryba działa trochę na zasadzie
chipsów - można zjeść każdą ;-) ilość i chciałoby się jeszcze.

> [...]
> po drugie nie lykam pastylek NIGDY (bo jestem wrogiem lekow, a
> pozatym moge obie na to pozwolic zwzywszy na to, ze wogole nie

A to akurat nie była (w zamierzeniu - faktycznie wyszło ciut
inaczej, jak to teraz czytam) ocena, tylko takie przemyślenie. Jakieś
tam delikatne preparaty możesz brać, jeśli odczuwasz potrzebę (przy
ćwiczeniach to chyba wapń i magnez głównie?), ale raczej minimalne
ilości, typu 10%-25% tego, co zalecają.

--
/**** Muszą nas policzyć przed wstąpieniem do UE. ****\
|**** Za 10 lat zobaczymy ilu to przeżyło. ****|

19. Data: 2002-11-20 07:18:37

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:arecqa$7t$1@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak oni, ale ja nie jem :)

> No wlasnie. Dlatego nie jem.

Rybki bardzo zdrowe są. Spożycie ryb jest skorelowane z długością życia,
inteligencją itp. Są niezbędne dla prawidłowej pracy mózgu. Jeżeli nie
spożywasz ryb, to wyciągasz wnioski jak wyżej. heheh
;-)

20. Data: 2002-11-20 07:20:51

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wody.
> Krotkie niedostarczanie plynow nie powoduje zadnych spadkow miesni(wiem po

Nie wnikam po jakim czasie. Faktem jest, że odpowiednie nawodnienie i picie
kilku litrów wody jest niezbędne aby rosły.

> [...]
> szkodliwe. Pij srednio lub niskozmineralizowana wode. Chyba, ze jestes
> dlugodystansowym biegaczem, wtedy wysokozmineralizowana. I nie pij duzo

Ile to jest zbyt dużo? Słyszałem o jednym przypadku śmierci z powodu picia
zbyt dużej ilości wody i o milionach z powodu picia zbyt małej ilości. Pijąc
więcej należy jedynie pamiętać o minerałach.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

kwas jablkowy
W Ameryce chwalą dietę Atkinsa
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmm
Police Forensic & Evidence Elimination programs jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjujjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjj 5597 [690/2]
paznokcie w paski - czego brak?