Re: pytania elementarne :)

Date: Wed, 27 Mar 2002 15:05:24 +0100
From: Krystyna Chiger <k...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: pytania elementarne :)

"Hanka Skwarczyńska" napisala:

> Wygrałaś. Mogę Ci za to wyzbierać te gąsienice, gąsienice mnie
> nie ruszają :)

Mnie też nie, ale je trzeba jeszcze rozdeptać, żeby nie wróciły, a to
już jest mało przyjemne.

> A z tymi chwastami to niezależnie od pracowitości... mnie się
> znacznie bardziej podobają takie ogródki typu tu kępka tego,
> ówdzie tamtego, a za rogiem krzaczek.

Tak, też nie tylko z lenistwa mam bałagan :-)

> Cóż, kiedy TŻ życzy sobie
> mieć porządek... ;( Więc wykłócam się w rozsądnych granicach,
> np. że jak już musi być żywopłot z iglaków, to niech to nie będą
> identyczne jak przez kalkę tuje, najlepiej takie same jak u
> sąsiada (smaragd, w tym sezonie na Śląsku najmodniejszy).

Zrób mu ze świerków, porządny, sąsiadom się spodoba. A w środku
juz po swojemu :-) BTW, szmaragdami ogrodziłam szambo, ładnie
zasłoniły.

> A jak się zaczęłam zastanawiać, co by fajnie było mieć w
> ogródku, to mi wyszło, że tych kilometrów pod las może być mało
> :)

No to już działa - zawsze jest za mało. Taki małorolny z lasem to
chyba małoleśny?

Krycha&Co(ty)