pytanie

21. Data: 2005-08-08 09:32:44

Temat: Re: pytanie
Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"G. Bruno" <w...@j...nieskonczony.pl>
news:dd77op$sl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "ksRobak" <k...@o...pl>

> I To Cię tak podnieca oraz sprawia radość, taka wesoła nowina ?
> A czym czujesz głos BOGA oraz innych żywych i umarłych,
> fiutkiem ? I tak czekasz z tym fiutkiem przy uchu na
> zmartwychwstanie ? Ksiądz, a nie lepiej sie po
> prostu porządnie wyspać, co ?
>
> G. Bruo

Niewidomi proszę Pana - nie widzą ale potrafią pogodzić się
ze swoim kalectwem;
głusi proszę Pana - nie słyszą ale potrafią pogodzić się
ze swoim kalectwem;
głupcy proszę Pana - nie rozumieją więc nie potrafią pogodzić się
ze swoim kalectwem.

PS. czy to moja wina, że te głosy 'mówią' tylko do mnie? :)

PSS. pisałem już Panu i innym grupowiczom, że świadomość
nie jest konstrukcją opartą na algorytmach i bajtach ale JEST
stanem przestrzeni występującej pomiędzy atomami.
Śmierć ciała - Młody Człowieku - nie niszczy tej przestrzeni.
ONA JEST... :)

Edward Robak
*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸
--
Errare humanum est, in errore perservare stultum. /Seneka/
"Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - głupotą."

22. Data: 2005-08-08 10:05:26

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Występuje we wszystkich okresach życia, bo zawsze przy każdym z nas stoi
> osobisty Anioł Stróż.

Tez mialem kiedys takie poczucie, tylko ze sporadycznie.
Potem przestalem miec -tak jakbym sie zbuntowal?-
i teraz tego zaluje,
ale juz nie potrafie do tego wrocic.
Pozdrawiam,
Duch

23. Data: 2005-08-08 10:48:05

Od: "G. Bruno" <w...@j...nieskonczony.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <k...@c...pl>

napisał w wiadomości news:dd78r7$60b$1@domitilla.aioe.org...

Raz piszesz:
> [...]

A drugi raz to:

A czy się też w i d z i, mimo ze się nie widzi po śmierci ?
A noże się też ż y j e, choć się nie żyje ?

> [...]
> stanem przestrzeni występującej pomiędzy atomami.
> Śmierć ciała - Młody Człowieku - nie niszczy tej przestrzeni.

Ksiądz, to, że cos tam kiedyś pisałeś grupowiczom
o niczym jeszcze nie świadczy poza tym, ze pisałeś.
A czy z sensem to możemy się zaraz przekonac, o ile
nie zaczniesz tańczyć pingwina, rzecz jasna.

A co do winy "czy to moja wina, że te głosy 'mówią' tylko do mnie?",
to może to być wina genów, jeśli wolna wola nie istnieje, bo
jesli istnieje wolna wola, to może być woja wina,
chyba bierzesz to pod uwagę, tak ?

G. Bruno

24. Data: 2005-08-08 10:56:41

Od: "adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:
> Czy teraz też to odczuwasz?

Rzadziej i nie z taka sila... odczuwane raczej jako
nieswiadomie/automatycznie wygenerowana mysl (cos jak efekt olsnienia) niz
podszepty duchow-protektorow ;)

> Dorosłaś, więc to Ty już opiekujesz się innymi i nie oczekujesz
> "głosowego doradcy". Jestem ciekawa, w których okresach życia to
występuje?

Ja tez jestem ciekawa :) Intuicyjnie odp. - w kazdym.

Pozdrawiam
Anka

25. Data: 2005-08-08 11:02:17

Od: "G. Bruno" <w...@j...nieskonczony.pl> szukaj wiadomości tego autora

"adso"

> [...]
> podszepty duchow-protektorow ;)

> występuje?
>
> Ja tez jestem ciekawa :) Intuicyjnie odp. - w kazdym.

A może to jedynie przypadłość kobieca... ?

> Pozdrawiam
> Anka

Pozdrawiam
G. Bruno

26. Data: 2005-08-08 11:28:05

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adso" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja tez jestem ciekawa :) Intuicyjnie odp. - w kazdym.

U mnie pozostaje to w sferze ciekawości, nie obudzone
zostały te pomocne "głosy". Widocznie dotyczy to ludzi bardzo
emocjonalnie wrażliwych, oczekujących tego :-)

--
Pozdrawiam Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,

27. Data: 2005-08-08 12:33:00

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

anicosc napisał(a):

> Przy okazji, może ktoś ma jakieś inne pomysły?

4. Niech mnie coś zaskoczy :)

28. Data: 2005-08-08 20:18:00

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> 4. Niech mnie coś zaskoczy :)

Lub ktoś :)

29. Data: 2005-08-08 20:59:55

Od: "Lea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Tez mialem kiedys takie poczucie, tylko ze sporadycznie.
> Potem przestalem miec -tak jakbym sie zbuntowal?-
> [...]

Na początek wystarczy, że będziesz chciał :)

Lea

30. Data: 2005-08-09 07:51:37

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka napisał(a):

> Lub ktoś :)

Ktosie już nie są chyba w stanie mnie niczym zaskoczyć:)

Moje życie
Zamordowałem człowieka
o uśmiechu
Czuje się jak Frankenstein :-(