Re: pytanie do zwolennikow nakazu logiki

From: "eTaTa" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: pytanie do zwolennikow nakazu logiki
Date: Sat, 21 May 2005 06:14:58 +0200

Użytkownik "patix" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d6lave$auu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No tak ale przeciez odpowiedz na pytanie
> skad/dlaczego logika bylaby (zapewne ?? )
> czyms nowym - i tu eTata jest usprawiedliwiony
> bo sie przyznal , ze jeszcze nie wie skad sie
> nowe bierze :))))

Ale z Ciebie uparciuch.

Ja Ci pokazuje, że świat logiczny nie jest.
I tłukę do łba, że logika to sztuczny twór,
tłumaczący jak odruch Pawłowa, odruchy Pawłowa.
A Ty mi imputujesz jakieś dziwne rzeczy.:-)

I nie nie wiem skąd się biorą nowe rzeczy,
a skąd mogła się by wziąć ta pierwsza z najpierwszych.
A to chyba różnica.

> no ale pytanie bylo o dlugosc obwodu ????

Bo to było pytanie o obwód :-)
Prawdopodobnie spory musiałby być to gieroj
matematyczny, który wyprowadziłby ten wzór.
A przecież ten ruch jest jednym z podstawowych
w rzeczywistości, jeśli nie jedyny.

> ta dlugosc jest zmienna i raczej jako
> liczba nie moze (??? IMO ) miec istotnego znaczenia

Nie wiem. Może by się pi dało tak obliczyć?
Geometria oparłaby się na konkretach.
dla kółka na kartce papieru, wystarczy Ci 3,14.
Ale jak tak zaokrąglisz w kosmosie to nie znajdziesz
Ziemi na mapie. Bo Ci się omsknie o parę parseków.

> Zatem jesli eTata chcial mi powiedziec ,ze logika jest
> tak samo istotna jak obwod jaja (czyli zrobic ze mnie jaja)
> to .... i niech sie teraz choc wytlumaczy :))))

Logika jest zabawna na pewnym etapie. Ale zabawnych rzeczy
jest mnóstwo, a logika ma tą wadę dla Twojego umysłu, że jak
narkotyk opanowuje go i skraca zakres myślenia.
(u mnie też, żeby była jasność)

> ale klasyfikacja (zaliczenie czegos do jakiejs kategorii)
> nie wyjasnia przyczyny posiadania odp. cech /wlasnosci

To Ty wymyślasz te cechy.
To jest zielone. To twarde. Twarde to nie jest miękkie. itd.
Programowanie.

> By zachowac/ukonstytuowac przyczynowsc (logike) w swiecie
> A.E. ograniczyl maksymalna predkosc obiektow w przyrodzie.

Taaaa... świetnie mu się udało :-)))
Następnie podniósł ją do kwadratu. Logiczne, nie?

To piękny wzór. Mówiący o tym, że masa nie istnieje.
A najpiękniejsze co można z tego wzorka odczytać to,
że Wystarczy wystawić Energię na działanie światła
i wydaje nam się że to masa.

> No i nawet jesli przyjac ,ze jest to ograniczenie filmu (matrixa)
> na ekranie naszej swiadomosci to pojawia sie pytanie
> dlaczego taki ekran ? czy to przypadek ,ze nasza
> swiadomosc widzi swiat w formie logicznych zaleznosci ?

Wytłumaczenie Matrixem, gwarantuje, logiczność boolowską,
bo niby jaką miałyby maszyny zastosować?

> A jesli nie przypadek to dlaczego ?
>
> pozdrawiam
> patix
>
> ps
> wiem ,ze za wlosy sie nie sam nie podniose
> ale troche zabawy zawsze przy tym jest

A Ty już wszystko wiesz. A masz włosy?
Ja bym to na Twoim miejscu przemyślał.
Bo gdyby zmienić punkt odniesienia,
dla słówka 'podniosę', może się okazać,
że idzie Ci to całkiem sprawnie. :-))
Możesz też zmienić, punkt podparcia,
i udowodnić całemu światu, że się da to zrobić,
jak się chce, oczywiście.

pozdry :-)
ett