Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)

Data: 2005-04-06 08:03:39
Temat: Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

> człowieku, to było zwykłe pytanie :/ czy ja napisałam, ze od razu bede
> wszystko kupowac? :/ jestem po prostu ciekawa, czy sposród tych wszystkich
> cudów jest jakikolwiek, który działa...

Jesli chodzi o dzialanie polecam jakies ECA (Efedryna Kofeina Aspiryna)
Polecam jesli chodzi o dzialanie - nie polecam jesli chodzi o zdrowie.
Efedryna potrafi uzaleznic poza tym jak przestalem to brac, to serducho
walilo mi jak oszalale przez jakies 2 tygodnie.....

Ale skutek byl piorunujacy :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schudlem dzieki jednemu opakowaniu jakies 8-10 kilo a jadlem caly czas
normalnie (ponoc niezalecane jest w tym czasie katowanie sie glodem).
Chodzilem po tym naladowany energia, na silowni mialem zapal do cwiczenia
jak nigdy!!
Pocilem sie jak szczur!

Jednak nigdy juz nie odwaze sie tego brac.......

Pozdro, Wojtas