Re: pytanie o paznokcie

Data: 2002-09-03 08:36:18
Temat: Re: pytanie o paznokcie
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org>

Pewnego dnia, a było to Tue, 3 Sep 2002 10:32:04 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@n...pro.onet.pl> i powiedziała:

> Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
> Kto wie? Nie znam takich :-)

A ja znam. Samoocena pod sufitem, chociaż wyglądem straszą.

> Nie, to zupelnie nie to samo. Spróbuję wyjaśnieć, ale się nie zaperzaj,
> dobrze?

Ja się nie zaperzam (chociaż i tak pewnie się dowiem, że mam stada
kompleksów, bo maluję długie paznokcie, farbuję włosy i noszę buty na
obcasach ;->>).

> [...]
> dowartościowana
> lub nie, niezależnie od rozmiaru piersi. Ale taką która będzie je
> notorycznie
> powiększać można podejrzewać o niedowartościowanie w kwestii
> rozmiaru biustu (lub o specyficzny rodzaj pracy).
> Przykład kobiety bez męża: kobieta bez męza może czuć się niedowartościowana
> lub nie, niezależnie od swojego statusu, ale ta która będzie się czepiała
> każdej szansy byle tylko wyjść za mąż, obojętnie za kogo, prawdopodobnie
> czuje sie niedowartosciowana z powodu swojej samotności (lub o dużą presję).

Ale ja wszystko rozumiem (stąd się biorą kompleksy itp.) Tylko czemu
do tego na siłę wciskać każde inne zachowanie? Fakt, że ktoś pomaluje sobie
paznokcie na niebiesko czy ufarbuje włosy na czarno nijak nie oznacza, że ma
jakikolwiek powód, żeby coś komuś udowadniać (zwłaszcza sobie).

> A gdzie ocena? Napisałam ze to żart, chociaż w przypadku dużej części
> jest to prawda; ale przecież dopóki kogoś nie znam nie wiem czy w jego
> przypadku to jest prawdą czy nie, więc żadnej osobie nie mogę tego
> zarzucić.

Nie no -- zdecyduj się - albo żart, albo prawda w przypadku dużej
części osób.

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ... <z...@t...eu.org>