Re: pytanie o paznokcie

Data: 2002-09-03 08:44:28
Temat: Re: pytanie o paznokcie
Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl>

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
> A ja znam. Samoocena pod sufitem, chociaż wyglądem straszą.
Nie jest tak że każdy sobie sam dobiera środowisko w którym żyje?

> Ja się nie zaperzam (chociaż i tak pewnie się dowiem, że mam stada
> kompleksów
Nie, nigdy nie oceniam pojedynczych osób których nie znam osobiście.

> Ale ja wszystko rozumiem (stąd się biorą kompleksy itp.) Tylko czemu
> do tego na siłę wciskać każde inne zachowanie? Fakt, że ktoś pomaluje
sobie
> paznokcie na niebiesko czy ufarbuje włosy na czarno nijak nie oznacza, że
ma
> jakikolwiek powód, żeby coś komuś udowadniać (zwłaszcza sobie).
Oczywiście nie oznacza że zawsze ale nie oznacza też że nigdy.
Nawet na grupie padały głosy że kobieta bez malunków to znaczy niezadbana.

> Nie no -- zdecyduj się - albo żart, albo prawda w przypadku dużej
> części osób.
Żart w znaczeniu że na pewno nie odnosi się do wszystkich.
Prawda w znaczeniu że odnosi się do duzej grupy. Różnica
polega na tym że jeżeli nie dotyczy wszystkich to nie mozna stwierdzić
na odległość kogo dotyczy a kogo nie -> nie można ocenić
poszczególnych osób.
Asia