pytanie z serii "co przywieźć?"

1. Data: 2006-06-06 09:25:42

Temat: pytanie z serii "co przywieźć?"
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

na łykend wybieram się do Rygi (bez objazdu przez Ząbkowice). Mam co
prawda już dobrze zaplanowaną wycieczkę, ale parę godzin na zakupy też
będą. Może bywalcy listy mogliby podrzucić pomysł, co warto kupić w
tamtych okolicach?

pozdrowienia

Waldek

2. Data: 2006-06-06 10:04:43

Temat: Re: pytanie z serii "co przywieźć?"
Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" wrote in message news:4ekvh0F1f983sU2@uni-berlin.de...
> [...]
| prawda już dobrze zaplanowaną wycieczkę, ale parę godzin na zakupy też
| będą. Może bywalcy listy mogliby podrzucić pomysł, co warto kupić w

Zdecydowanie i napewno czarny balsam:
http://www.lotosland.ru/media/02193_f.jpg
ale to chyba wiesz... ;)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

3. Data: 2006-06-06 10:19:41

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Bożenka schrieb:

> Zdecydowanie i napewno czarny balsam:
> http://www.lotosland.ru/media/02193_f.jpg
> ale to chyba wiesz... ;)

tego już mam na oku ;-)

Waldek

4. Data: 2006-06-06 11:18:20

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> na łykend wybieram się do Rygi (bez objazdu przez Ząbkowice).

eeee... o co chodzi z Zabkowicami???

Kropelka co to Zabkowice jej rodzinnym miastem sa

5. Data: 2006-06-06 11:41:57

Od: "onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie i napewno czarny balsam:
> [...]

a może jednak na pewno balsam ;)
Jędrek

6. Data: 2006-06-06 11:56:38

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@b...gmail.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w
wiadomości

> eeee... o co chodzi z Zabkowicami???
>
> Kropelka co to Zabkowice jej rodzinnym miastem sa

no coś Ty, nie znasz powiedzonka?
:-))
jak ktoś chce coś, za przeposzeniem "wyhaftować" to się mówi, że jedzie do
Rygi przez Ząbki:-)

pozdrawiam
Basia

7. Data: 2006-06-06 12:02:43

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> no coś Ty, nie znasz powiedzonka?
> :-))
> jak ktoś chce coś, za przeposzeniem "wyhaftować" to się mówi, że jedzie do
> Rygi przez Ząbki:-)

Ano nie znalam hehehe. Czlowiek ciagle sie uczy:-) A jak zobaczylam wlasne
miasto to od razu mi sie w oczy rzucilo:-)

Kropelka

8. Data: 2006-06-06 12:07:37

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka schrieb:
> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@c...de> napisał w wiadomości

> eeee... o co chodzi z Zabkowicami???
>
> Kropelka co to Zabkowice jej rodzinnym miastem sa

eee, to tylko taki głupi eufemizm na puszczanie pawia.

Waldek

9. Data: 2006-06-12 19:14:08

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Bożenka schrieb:

> Zdecydowanie i napewno czarny balsam:
> http://www.lotosland.ru/media/02193_f.jpg
> ale to chyba wiesz... ;)

No i jestem z zapasem melnais balzams w domu :-)
Na wszelki wypadek dokonałem wstępnej degustacji tego specjału w wersji
solo i na ciepło z czarną porzeczką. Czarnoporzeczkowy wariant był
świetny, szczególnie, że w Rydze było wściekle zimno (w porównaniu z
Berlinem). Znaczy 13 stopni, ale wiatr. Ale Ryga jest naprawdę ładnym
miastem i polecam wszystkim. Ze specjałów do wcinania niewiele
wypróbowałem, tylko salda (takie ciasto), poza tym był jeszcze kebabs,
typowo łotewska potrawa ;-)

Waldek

Sól morska, sól kamienna.
sledzie smaczne