Re: pytanko!!!

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: pytanko!!!
Date: Sun, 25 Apr 2004 02:22:02 +0200

Uzytkownik "Sabinka" <s...@c...wp.pl> napisal w wiadomosci
news:c6bquu.3vueq9t.1@sa.re...

> Lepiej wstydz sie tego, ze nie umiesz ciac cytatow i pisujesz
> bezsensownie. EOT.
> Pozdrawiam, Sabina

Bezsensownie to teraz Ty napisalas. Akuratnie mnie nie musisz uczyc ciecia
tekstow i mozesz sobie takie uwagi darowac. Tekst nie zostal wyciety,
poniewaz moja odpowiedz dotyczyla dokladnie jego calego. Co do oceny mojej
bezsensownosci - coz, masz racje, powinno byc EOT - dla Ciebie. Skoro masz
na kogos alergie, zwroc sie moze do irydologa po pomoc a niekoniecznie
musisz dawac temu upus personalny akuratnie tutaj.
Sorry Sabinko, masz jakis uraz, wiec nie zamierzam dalej z Toba dyskutowac.
I daruj juz sobie wycieczki osobiste, zwlaszcza, ze ja napisalem 1 zdanie, a
Ty personalnie w conajmniej 3 postach. Trudno, widocznie tak Cie nauczono
dyskutowac.
casus
ps: a skoro jestes taka znawczynia netu i pouczasz, wiec pozwole sobie
zwrocic Ci uwage na znaki: :-((( i :-))). Jesli nie wiesz co oznaczaja -
poszukaj w sieci.
ps2: irydolog wykryl zapalenie wyrostka robaczkowego:-))) - jestem pod
wrazeniem.:-)))