pytanko

1. Data: 2004-06-22 09:05:17

Temat: pytanko
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi wyjaśnić czym różni się analiza kauzalna od kondycjonalnej?
I jaka jest procedura badawcza przy ich stosowaniu? Z góry dzięki :)

--
Magda

1. Data: 2004-06-22 09:22:47

Temat: Re: pytanko
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że za prosty problem dla Państwa psychologów... No ale wiecie,
niektórzy się dopiero uczą...

--
Magda

1. Data: 2004-06-22 09:38:02

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Magda<m...@o...pl>

> Widzę, że za prosty problem dla Państwa psychologów... No ale wiecie,
> niektórzy się dopiero uczą...

hm...
17 minut - ciekawe, ile osób zajrzało w tym czasie na grupę?

jedna, trzy?

a i psychologów-zawodowców tutaj jak na lekarstwo

elementarne, magdaleno

p.

1. Data: 2004-06-22 09:48:11

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jedna, trzy?
>
> a i psychologów-zawodowców tutaj jak na lekarstwo

Tak to jest jakby się chciało mieć wszystko szybko :) No cóż... przepraszam
za te oznaki niecierpliwości ale egzaminek za niedługo :(( A w książeczkach
którymi dysponuję nie ma nic na ten temat...

--
Magda

1. Data: 2004-06-22 13:37:14

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i naprawdę nikt nie potrafi mi tego wyjaśnić?? :(

--
Magda

1. Data: 2004-06-22 18:00:55

Od: "bigda" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem nie polega na tym czy jest tu duzo psychologow, czy malo. Choc chyba
rzeczywiscie malo. Problem tkwi w tym, ze probujesz sklonic userow, zeby
wykonali za ciebie robote i to prosta, ktora amsz mozliwosc wykonac sama.
1 z surfowania. Wystarczy wpisac haslo w wyszukiwarce.
Problem nie jest psychologiczny. Kauzalny znaczy tyle co przyczynowy,
odbnoszacy sie do przyczyn. Kondycjonalny to tyle, co odnoszacy sie zamiast
do przyczyn, do uwarunkowan, zespolu warunkow, sytuacji.
Analiza kauzalna moze wiec dotyczyc zarowno psychologii, jak i ekonomii,
ontologii, etc....

psycholog

1. Data: 2004-06-22 20:07:32

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do przyczyn, do uwarunkowan, zespolu warunkow, sytuacji.
> Analiza kauzalna moze wiec dotyczyc zarowno psychologii, jak i ekonomii,

no to wpisz w wyszukiwarce analiza kauzalna... zobaczymy ile znajdzie...ale
chodzi mi tez o procedure badawcza obu analiz właśnie w psychologii...

--
Magda

1. Data: 2004-06-22 23:12:10

Od: "kasandra kasandrowska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to wpisz w wyszukiwarce analiza kauzalna... zobaczymy ile znajdzie...ale
> chodzi mi tez o procedure badawcza obu analiz właśnie w psychologii...

Wpisałem i znalazła sporo. Spróbuj na www.gogle.com
Jeśli chodzi Ci o egzamin, to z samego znaczenia słów wywnioskujesz tyle, że
jeśli Twpja fluencja słowna jest ok, zdasz. Jeśli chodzi Ci o sama analizę,
musisz poszukać lepszych źródeł, niż www.
Szukajcie a znajdziecie.

1. Data: 2004-06-23 02:00:34

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote in <cba3ju$ocg$1@news.onet.pl>:

[...]

> no to wpisz w wyszukiwarce analiza kauzalna... zobaczymy ile znajdzie...ale
> chodzi mi tez o procedure badawcza obu analiz właśnie w psychologii...

Pytasz a potem olewasz odpowiedź? :)
A teraz mięsko:
http://www.southwesterncc.edu/bobh/Analys_1.htm
1 minuta szukania.