myśli obsesyjne

1. Data: 2004-06-21 17:41:49

Temat: myśli obsesyjne
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałam zasięgnąć Waszej opinii na temat obsesyjnych myśli o śmierci.
Od pewnego czasu (ale nie przypominam sobie żeby zaczęło się to od jakiegoś
konkretnego zdarzenia) zaczęłam ciągle myśleć o śmierci ale nie w
kategoriach myśli samobójczych...
Kiedy ktoś się spóźnia 5 minut zastanawiam się co się stało i ZAWSZE
dochodzę do wniosku że już pewnie nie żyje...
Kiedy leżę wieczorem w łóżeczku do głowy przychodzą mi tylko i wyłącznie
pytania na temat jak to jest umrzeć dlaczego trzeba umierać i takie tam
inne...
Dziwne to wszystko ;/ Jak sądzicie gdzie może tkwić przyczyna takich myśli?

--
Magda

1. Data: 2004-06-21 18:09:57

Temat: Re: myśli obsesyjne
Od: Martin_ <Marcin_at_no_mail@no_email_adress.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> [...]
> inne...
> Dziwne to wszystko ;/ Jak sądzicie gdzie może tkwić przyczyna takich myśli?
Witaj

Czy nie mialas takiej sytuacji ze myslalas o tym pewnego dnia, dosc
sporo i potem mysli same wracaly przez kolejne dni az po dzisiejszy ?

---
pzdr. Marcin
www.blaqworks.com
wortal poswiecony Internetowi

1. Data: 2004-06-21 18:26:38

Od: "zagubiona w realu" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> inne...
> Dziwne to wszystko ;/ Jak sądzicie gdzie może tkwić przyczyna takich

Ja mam trochę inaczej. Czasami jak spojrzę na kogoś na ulicy, to widzę go
martwego-
takie migawki. I mam jakąś obsesję odnośnie gwałtów. Gdy idę ciemną ulicą,
lasem itp., to ciągle myślę, że zaraz ktoś wyskoczy zza rogu, czy z krzaków
i mnie zgwałci... Okropne...

K.K.

1. Data: 2004-06-21 19:40:31

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Czy nie mialas takiej sytuacji ze myslalas o tym pewnego dnia, dosc
sporo i potem mysli same wracaly przez kolejne dni az po dzisiejszy ?

---
pzdr. Marcin

Tak. Ale skąd się wziął ten pierwszy raz??

1. Data: 2004-06-21 23:21:39

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zagubiona w realu" <k...@w...pl> wrote in message

> Ja mam trochę inaczej. Czasami jak spojrzę na kogoś na ulicy, to widzę go
> martwego-
> takie migawki.

filmy sie oglada? ;)

>I mam jakąś obsesję odnośnie gwałtów. Gdy idę ciemną ulicą,
> lasem itp., to ciągle myślę, że zaraz ktoś wyskoczy zza rogu, czy z
krzaków
> i mnie zgwałci...

tzn myslisz ze jestes na tyle atrakcyjna ze ktos chcialby to zrobic. tak?

> Okropne...

hehe, chcialabys tak myslec!

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-06-22 07:15:20

Od: Martin_ <Marcin_at_no_mail@no_email_adress.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote
> Tak. Ale skąd się wziął ten pierwszy raz??

Na przyklad z rozmowy o tym, filmu jakiegos, wydarzenia, ktore sklonilo
Cie do glebszego zastanowienia sie nad tym i tak sie ciagnelo.. Coraz
czesciej zaczynalas myslec i doszlo do tego ze Cie to meczy obecnie.
To sa moje przypuszczenia...

---

1. Data: 2004-06-22 08:53:16

Od: "L.D." <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

"zagubiona w realu" <k...@w...pl>
> Ja mam trochę inaczej. Czasami jak spojrzę na kogoś na ulicy, to widzę go
> martwego- takie migawki.

cześć

opisz to dokladniej, jedną taką migawkę.

pozdrawiam
L.D.

1. Data: 2004-06-22 09:06:22

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ok ale czy można z tym sobie jakoś poradzić? W jaki sposób odsuwać takie
myśli od siebie?

1. Data: 2004-06-22 15:44:06

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda w news:cb76n1$qif$1@news.onet.pl:

> [...]
> Dziwne to wszystko ;/ Jak sądzicie gdzie może tkwić przyczyna takich
> myśli?
> --
> Magda

A jesteś pewna, że nie wiesz, co mogło sprowokować
takie myśli? Nie zaczęłaś przypadkiem interesować się
na przykład magią, tarotem, jakąś nową religią, uzdrawianiem,
może jakoś szczególnie lubisz oglądać horrory?
Na pewno nic z tego typu rzeczy?

* Natek

1. Data: 2004-06-22 16:11:24

Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na przykład magią, tarotem, jakąś nową religią, uzdrawianiem,
> może jakoś szczególnie lubisz oglądać horrory?

Magia i taorot i tym podobne w ogóle mnie nie interesują. Jestem
chrześcijanką i nie poszukuje nowej wiary. Horrory to tez nie mój typ...
Lubię gothic metal ale tylko jako muzykę, brzmienie, dźwięk. Takie muzy
słucham chyba od urodzenia a myśli zaczęły się dużo dużo później....

--
Magda

gestaltowska sztuczka ;)
Byłem w sekcie