Czy bukkake jest zdrowe?

1. Data: 2004-06-21 19:20:35

Temat: Czy bukkake jest zdrowe?
Od: edek <> szukaj wiadomości tego autora

Dziendobry,

odkrylem ze bardzo podoba mi sie bukkake bez sexu. Jednak nie jestem
pewien czy to 'zdrowe' psychicznie i fiznycznie ejakulowac na kobiete
(czy mezczyzne, osobiscie preferuje na kobiete).

Mam 26 lat i czesto, nawet kilka razy w ciagu dnia czuje potrzebe
ejakulacji. A ze lubie kobiety i wiele kobiet lubi takie zeczy wiec
jest i cel.

Ogladalem zdjecia z Japoni gdzie nawet do 100 mezczyn ejakulowalo na
pojedyncza kobiete. Osobiscie uwazam ze to przesada, ale jak kto woli.
Jestem w pelni zadowolony gdy mam mozliwosc uczestniczyc w imprezie
bukkake z 10 innyim mezczyznami.

Obecnie dalem ogloszenie do lokalnej gminy na zaaranzowanie lub
dolaczenie sie do bukkake party.

1. Data: 2004-06-21 19:47:41

Temat: Re: Czy bukkake jest zdrowe?
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz sie leczyc na nogi bo na glowe juz za pozno

1. Data: 2004-06-21 22:12:24

Od: "+piotr kaziuk+" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.soc.seks

+pk+

1. Data: 2004-06-21 23:25:48

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <m...@m...pl> wrote in message

> idz sie leczyc na nogi bo na glowe juz za pozno

a z toba co nie tak? facet zadal pytanie, a gdzie jest twoja odpowiedz????
a kiedy ty pojdzies zleczyc sie na glowe?
wlasciwie w ogole nie interesuja mnie twoje zranione, chlopa postem,
uczucia, ale nie moge dojsc, jak mozna tak bardzo kwestionowac ludzi. ty
zyjesz w stresie hehe

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-06-22 07:56:05

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oloix rewolucje" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wlasciwie w ogole nie interesuja mnie twoje zranione, chlopa postem,
> uczucia, ale nie moge dojsc, jak mozna tak bardzo kwestionowac ludzi. ty

ROTFL

dzieki za wywoalnie u mnie usmiechu ;))

1. Data: 2004-06-22 08:14:55

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <edek> napisal w wiadomosci

Niezdrowe, dodatkowo mocno potrzebujesz sie tym chwalic przed innymi -
odpowiedz Cie nie interesuje.
Moze to jest sedno - moze musisz byc "rozpustny" i musisz to ciagle
udowadniac?
Duch

1. Data: 2004-06-22 08:18:44

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Duch<a...@p...com>

> [...]
> odpowiedz Cie nie interesuje.
> Moze to jest sedno - moze musisz byc "rozpustny" i musisz to ciagle

Nie karm ejakulatrolla.
:)
--
Czy ktoś wie, jak łagodzić szok po wejściu na grupę, kiedy nagle okazuje
się, że wszystkie

1. Data: 2004-06-22 08:39:09

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Nie karm ejakulatrolla.

Hehe, masz racje :)
Ale on juz nie wroci, teraz cieszy sie ze zrobil bebe na jakiejs grupie :)
Duch

1. Data: 2004-06-22 09:24:58

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <m...@m...pl> wrote in message

> ROTFL
>
> dzieki za wywoalnie u mnie usmiechu ;))

nareszcie troche luzu nie? juz myslalem ze cos ci sie powaznego stanie od
tego scisku zwieraczy

1. Data: 2004-06-22 14:25:37

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Nicki" <m...@m...pl> wrote in message

> nareszcie troche luzu nie? juz myslalem ze cos ci sie powaznego stanie od
> tego scisku zwieraczy

chyba ci sie interlokutor popierdolil :P

myśli obsesyjne
gestaltowska sztuczka ;)
Byłem w sekcie
Projekcja - dłuuuugie i nudne