pytanko o sałatke

1. Data: 2003-10-21 20:29:12

Temat: pytanko o sałatke
Od: "saxony" <f...@d...kill.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłam chyba taka sałatke ale tak na 100% nie jestem pewna czy nic nie
pomieszałam bo przyjecie było lekko zakrapiane wiec było w niej:
kurczak-piers gotowana
ananas
sałata lodowa
i przyprawa curry
i chyba to wszytsko czy ktos zna taka badz podobna sałatke???moze
zapomnialam o jakims skladniku???

pozdrawiam Sax.

1. Data: 2003-10-22 10:43:03

Temat: Re: pytanko o sałatke
Od: "Dota" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saxony" <f...@d...kill.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapomnialam o jakims skladniku???
>
> pozdrawiam Sax.
>
> ja znam, mój brat robił: pierś z kurczaka gotowana i porwana(nie
pokrojona), ananas(pół puszki),rodzynki(jakieś 1/7 szklanki), kukurydza
(troche więcej niż pół puszki),ryż(dwie torebki), wszystko doprawione solą i
pieprzem no i curry oczywiście, wymieszane z majonezem. Pyszna była

1. Data: 2003-10-22 12:16:30

Od: GoniaP <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

saxony wrote:
> [...]
> sałata lodowa
> i przyprawa curry
> i chyba to wszytsko czy ktos zna taka badz podobna sałatke???moze

Ja mam przepis na salatke z kurczaka i curry ale troche inny. Jest to
moja ulubiona saltka i zawsze robie duza ilosc bo szybko znika :)
Proporcje na oko/do smaku/dowolne:
- kurczak pieczony
- ryz gotowany
- winogrona bezpestkowe
- ew. orzechy wloskie
sos:
- majonez
- sos sojowy
- curry
- sol, cukier (do smaku)

Mieszam skladniki sosu w osobnym naczyniu. Nie nalezy przesadzic z
iloscia sosu sojowego, wystarczy lyzka albo dwie. Curry tez nie za duzo.
Najlepiej dodawac i probowac.
I potem wszystko do jednej miski, przemieszac i zjadac.
Oczywiscie mozna dodac ananasa a takze inne skladniki, to juz wedlug
smaku. Ale wazny jest sos. Polaczenie curry, majonezu i sosu sojowego
daje przepyszny, lekko orzechowy smak.
Smacznego

Gosia

Kotlety cielece w sherry