rana po elektrokoagulacji

11. Data: 2003-11-13 16:25:15

Temat: Re: rana po elektrokoagulacji
Od: "Grzegorz" <g...@w...pl.usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@U...fm> napisał w wiadomości
news:bp060p$ebr$1@atlantis.news.tpi.pl

> mysle raczej, ze to tobie cos sie pomieszalo i przed zabiegiem lekarz
> musial okreslic to makroskopowo jako b.lojotokowa a wynik hist-pat
> przyszedl jako znamie
> nie ma to praktycznego znaczenia poza precyzja rozpoznan

poniżej zamieszczam opis z wyniku (dokładnie tak jak jest napisane na
wydruku, który dostałem):

rozpoznanie kliniczne:
verruca seborhoica

nazwisko lekarza, który mnie przyjmował za pierwszym razem i wykonywał
później zabieg

wynik badania:
Naevus pigmentosus dermalis verrucosus
(podane wymiary)

nazwisko pani doktor, która wykonywał badanie hist-pat

Na wizycie kontrolnej otrzymałem wynik badania hist-pat, a ponieważ
zobaczyłem opis po łacinie, to zapytałem lekarza co to było, a on
powiedział, że brodawka łojotokowa, a ponieważ widzę, że przy rozpoznaniu
klinicznym pisze zupełnie coś innego jak w wyniku badania, więc pytam
dlaczego, a on na to że tak się to opisuje, ale to była brodawka, więc teraz
zupełnie nie wiem o co chodzi :-(

12. Data: 2003-11-14 18:06:37

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl.usun> napisał w wiadomości
> [...]
> klinicznym pisze zupełnie coś innego jak w wyniku badania, więc pytam
> dlaczego, a on na to że tak się to opisuje, ale to była brodawka, więc

czyli tak jak ci napisalem
tylko na wizycie kontrolnej zle ci powiedzial
nie martw sie tym ,bedziesz zyl

13. Data: 2003-11-14 19:33:25

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl.usun> szukaj wiadomości tego autora

> czyli tak jak ci napisalem
> tylko na wizycie kontrolnej zle ci powiedzial
> nie martw sie tym ,bedziesz zyl

tyle już wiem :-)
widzę, że znasz się na rzeczy, a więcz czy możesz mi powiedzieć co to w
takim razie było?

14. Data: 2003-11-15 06:07:13

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pestifer" <p...@U...fm> napisał w wiadomości

> tyle już wiem :-)
> widzę, że znasz się na rzeczy, a więcz czy możesz mi powiedzieć co to w
> takim razie było?

Naevus pigmentosus dermalis verrucosus=znamie barwnikowe skorne
brodawczakowate
jest to nagromadzenie komorek barwnikotworczych w naskorku

Wizyta u 100matologa
toksoplazmoza oczna
Czopki
Sprzedam książki.