ranyjakiemamzakwasy!! :((

1. Data: 2004-05-10 18:27:21

Temat: ranyjakiemamzakwasy!! :((
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio przeprosiłam się z rowerem, niestety jeszcze kondycja nie za
bardzo, trochę chyba przesadziałam. Wiem, wiem, tę największą górkę należało
sobie darować, ale niestety - na niej właśnie mieszkam... :( W nocy obudził
mnie ból mięśni, głównie powyżej kolan. Rano trochę pomógł ciepły prysznic,
ogólnie jest lepiej, ale nie chciałabym tego doświadczenia powtarzać. A
rowerek polubiłam. Jak najskuteczniej radzić sobie z zakwasami, co pomaga
się pozbyć, a może coś zapobiega? Poradźcie coś, proszę...

Agata

2. Data: 2004-05-10 18:40:39

Temat: Re: ranyjakiemamzakwasy!! :((
Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowerek polubiłam. Jak najskuteczniej radzić sobie z zakwasami, co pomaga
> się pozbyć, a może coś zapobiega? Poradźcie coś, proszę...

Rowerek 0.5 h - 1h leciutkim tempem.

--
melon

3. Data: 2004-05-10 18:51:18

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piwo, mowie powaznie. Jeszcze zanim zakwasy wyjda, od razu po wiekszym
wysilku wypijam pol litra piwa. Na mnie dziala:)

4. Data: 2004-05-10 19:01:17

Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowerek polubiłam. Jak najskuteczniej radzić sobie z zakwasami, co pomaga
> się pozbyć, a może coś zapobiega? Poradźcie coś, proszę...

Jesli masz juz zakwasy to dobra jest jakas masc rozgrzewajaca. Np. OLFEN,
albo FASTUM i powinno pomoc:)
Pozdrawiam papa Gosia

5. Data: 2004-05-11 15:49:43

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli masz juz zakwasy to dobra jest jakas masc rozgrzewajaca. Np.
> OLFEN, albo FASTUM i powinno pomoc:)
> Pozdrawiam papa Gosia

Nie wiedziałem, że to są maści rozgrzewające ;)

6. Data: 2004-05-11 19:02:55

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiedziałem, że to są maści rozgrzewające ;)

Fastum nie jest, wypróbowałam na noc, więc wiem. Producent określa, że
przeciwbólowa i przeciwzapalna. W każdym razie pomogła, jest dużo lepiej...
:)

A.

7. Data: 2004-05-12 12:16:25

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Jak najskuteczniej radzić sobie z zakwasami, co pomaga
się pozbyć, a może coś zapobiega? Poradźcie coś, proszę...

Jak już tu napisano - pomaga piwo, a w ekstremalnych przypadkach lekarz
zaaplikuje Ci zastrzyki z (chyba) witaminy B12.
W.

8. Data: 2004-05-12 15:46:20

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wałgus" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak najskuteczniej radzić sobie z zakwasami, co pomaga
> się pozbyć, a może coś zapobiega? Poradźcie coś, proszę...
>
> Jak już tu napisano - pomaga piwo,

Hmmm... ...a czy w dawkach homeopatycznych też?! ;)

A.

powiekszona piers
Przykry oddech z ust
Kleszcze!!!