ratunek dla paznokci??

1. Data: 2002-10-31 13:59:19

Temat: ratunek dla paznokci??
Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ave

Mam taki problem.
Mam calkiem ladne stoopki, ale ich wizeruken psuja moje paznokcie
sa slabe, i plytka nie jest gladka i maja tak duzo bialych plam,
juz nie maluje ich lakierami, ale
co mam zrobic zeby pozbyc sie tych wstrnetnych przebarwien?
Powiedzmy ze mam na to ok miesiac czasu.

Plizz pomozcie :-)

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2002-10-31 14:37:39

Temat: Re: ratunek dla paznokci??
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna rzecz to moze wizyta u dermatologa
jesli sie okarze ze nie masz zadnego paskudztwa na paznokciach to
polecalabym zainwestowanie w lakier Hally Hansen. sa co prawda troche
drogie - kolo 30 pln ale warto.
rzeczywiscie pomagaja.
Niestety nie znam dokladnej jego nazwy, ale pojdz do sklepu i poczytaj
opakowania.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-01 19:17:50

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

paznokciach to
: polecalabym zainwestowanie w lakier Hally Hansen. sa co

Mialam na mysli Sally Hansen
Pozdrawiam
K.

Witam i o radę się pytam ..