ratunku! skóra twarzy mnie swędzi....

1. Data: 2003-03-27 11:38:44

Temat: ratunku! skóra twarzy mnie swędzi....
Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nie wiem jaką postawić sobie diagnozę, od kilku m-cy (ok.3) swędzi
mnie czoło i boki twarzy koło uszu (cały dzień, ale głownie rano)
Podejrzewałam alergię, brałam zyrtec i nic! (odstawiłam wszystkie kosmetyki
i używałam w tym czasie Lipobazy), podejrzewałam patologiczne wysyszenie
skóry (zazwyczaj mam przesuszoną i w zimie ten problem mi się nasila,
kaloryfery i te sprawy) używałam Nutrilogie 1 i trochę 2, Oilatum krem,
nawilżajacy Thermal, taki preparat dermatologiczny nawilżający Lacticare i
nic! Skóra jest czasami czerwonawa, czasami się lekko łuszczy, głównie
swędzi... Dwa m-ce temu byłam u dermatologa, obejrzał, zbagatelizował, żadne
grzyby ani nic, powiedział, że może podrażnienie od... czapki, ale od 1,5
m-ca w czapce nie chodzę, dolegliwości nie mijają. Nie używam na twarz
żadnych kosmetyków typu podkład czy puder, nie uzywam wody do mycia, tylko
roztwór micelarny Sensibio lub Physiogel...

Już nie wiem jak sobie pomóc, jakiś dermokosmetyk na patologiczną skórę?
Ratunku!

Pozdrawiam. Agutek

1. Data: 2003-03-27 11:56:17

Temat: Re: ratunku! skóra twarzy mnie swędzi....
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agutek wrote:

> Już nie wiem jak sobie pomóc, jakiś dermokosmetyk na patologiczną skórę?
> Ratunku!

hm. a moze lepiej byloby umowic sie do _innego_ dermatologa, a w
miedzyczasie wypic wapno pare razy?

xx.

1. Data: 2003-03-27 13:05:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie czoło i boki twarzy koło uszu (cały dzień, ale głownie rano)
> Podejrzewałam alergię, brałam zyrtec i nic! (odstawiłam wszystkie

Tylko skóra twarzy Cie swędzi? A reszta ciała nie? Czasem świąd skóry
występuje przy różnych chorobach - nie koniecznie dermatologicznych (np
często przy cukrzycy ) Kiedy ostatnio robiłaś sobie badania ogólne? Może to
problem wnętrza?...

Spróbuj jeszcze zmienić poduszkę i proszek do prania (najlepiej na taki dla
dzieci albo alergików) może dlatego swędzi Cię najbardziej rano bo twarz ma
kontakt z poduszką? Zmien wklad na antyalergiczny (taki co można co prać w
pralce) i wypierz poszewki w innym proszku lub ręcznie w mydle i obserwuj...
DominikaNM

1. Data: 2003-03-27 13:17:12

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kontakt z poduszką? Zmien wklad na antyalergiczny (taki co można co prać w
> pralce) i wypierz poszewki w innym proszku lub ręcznie w mydle i

ja mialam problem ze swędzeniem skóry na dekolcie, brzuchu, plecach. Byłam u
dermatologa i dostałam najpierw jakies tabletki (nie pamietam nazwy) - po
których byłam straszliwie śpiąca i nieprzytomna wręcz - wzięłam może 2 i
stwierdziłam ze nie ma to sensu. Pomógł mi - też przepisany przez
dermatologa - żel do mycia pod prysznic i maść. Niestety nie pamietam
nazwy - wiem tylko ze żel był w białej plastikowe buteleczce z niebieskimi
napisami, a maść w tubce (kolory te same), ale nie był to żaden komplet -
dwa różne środki, kupione w aptece.
Swędzenie mi powraca, zauważyłam że najbardziej w okresie jesienno-zimowym.
I tez najbardziej dokucza nad ranem.
stosuje wtedy maść i pomaga.

Asia

1. Data: 2003-03-27 15:05:34

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:

> hm. a moze lepiej byloby umowic sie do _innego_ dermatologa,

Tak trochę OT.
Byłam jakiś czas temu u dermatologa z powodu wysypki na ramionach (jak
się później okazało, będącej wynikiem uczulenia na krem). Badanie
trwało całe trzy sekundy. Pani dermatolog spojrzała łaskawie i wypisała
mi jakąś maść, która nic nie pomogła. Pani doktor nie wykazywała
specjalnego zainteresowania, cały czas rozwodząc się nad tym, że teraz
człowiek z państwowej posady nie wyżyje. I takich to często mamy,
niestety, lekarzy.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-03-29 08:53:20

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie czoło i boki twarzy koło uszu (cały dzień, ale głownie rano)
> Skóra jest czasami czerwonawa, czasami się lekko łuszczy, głównie

Wprawdzie piszesz o suchej skórze, ale pozsostałe objawy pasują trochę do
łojotokowego zapalenia skóry. Wybierz się do innego dermatologa. We własnym
zakresie możesz wypróbować krem Clotrimazolum- nie zaszkodzi a może pomóc.

termin waznosci odzywki do wlosow (ROSSMANN)
Vichy LiftActiv pod oczy - wyzalam sie
Orlane
Ceny na esentia.pl - doradzcie
NEO