Ceny na esentia.pl - doradzcie

1. Data: 2003-03-27 10:11:51

Temat: Ceny na esentia.pl - doradzcie
Od: " Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzcie na temat cen na esentia.pl ?
Drozej/taniej/tak samo jak w sklepach ? Chodzi mi o polskie kosmetyki (norel,
dax, if, ... etc)
Umyslilam sobie, ze jak zamowie sobie to i owo (na adres moich rodzicow), to
jak przyjade na swieta do PL, to bede miala mniej biegania.
Ale niestety nie pamietam juz cen sklepowych :((((

Dunia

1. Data: 2003-03-27 11:22:48

Temat: Re: Ceny na esentia.pl - doradzcie
Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Umyslilam sobie, ze jak zamowie sobie to i owo (na adres moich rodzicow),
> jak przyjade na swieta do PL, to bede miala mniej biegania.
> Ale niestety nie pamietam juz cen sklepowych :((((

Tam przy wiekszosci produktow jest napisana cena rynkowa - te na esenti sa
nizsze... Czasami w sklepei da sie cos kupic taniej - zwlaszcza jak jest
promocja jakas - w marketach czy w rosmanie, ale i tak na esenti wychodzi
tanio - zwlaszcza jak sie zamowi wieksza ilosc - ze wzgledu na koszty
wysylki.....
Nikoosia

NEO
Puder albo cos
Idea 25 Antyrodnikowa pianka wyszczuplajaca
GLAMOUR
zużycie kosmetyków