zużycie kosmetyków

1. Data: 2003-03-27 07:29:26

Temat: zużycie kosmetyków
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zatanawiam jakie macie zużycie kosmetyków. Na jak długo starcza Wam
krem, balsam, tusz, ...

z tego co zauważyłam, to moje zużycie jest dość małe, czasem nawet
chciałabym żeby coś sie szybciej skończyło, bo zdąży mi sie znudzić i
chętnie kupiłabym coś nowego.

używam kremów do twarzy codziennie, balsamów prawie codziennie, maluje sie
tez kazdego dnia ale jakos mało mi tego schodzi w porównaniu ze znajomymi
dziewczynami (tak mi sie zdaje)

dla przykładu - znajoma ostatnio powiedziala ze krem pod oczy avonu
(Hydrofirming) starcza jej na 6-7 tyg. O matko! ja go mam z pół roku...

to jak to u was jest?

Asia

1. Data: 2003-03-27 07:56:22

Temat: Re: zużycie kosmetyków
Od: Magda Kochmanska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> tak sie zatanawiam jakie macie zużycie kosmetyków. Na jak długo starcza Wam
> krem, balsam, tusz, ...
>

> Asia

Czesc

U mnie jest jeszcze gorzej ja nie zuzywam kosmetykow nawet do polowy:( i
dotyczy to zarowno kolorowki jak i pielegnacyjnych
Moze za szybko mi sie nudza?;)

Jedynymi kosmetykami ktorym jestem wierna (zuzywam je w calosci i kupuje
powtornie)sa: podklad area teint Vichy- idealny dla mojej skory
oraz niedawno odkryty ( dzieki Ci Kropelko!) Apricot scrub cream, ktory
jest najlepszym peelingiem jaki kiedykolwiek mialam zarowno do twarzy
jak i do ciala.

Natomiast nie ma szans abym skonczyla krem, lakier do paznokci, cienie
do powiek, puder w kamieniu, perfumy, balsam do ciala- a takze uzywam
ich na codzien:)

Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i oczywiscie chlopakow

Magda

1. Data: 2003-03-27 08:06:55

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Kochmanska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast nie ma szans abym skonczyla krem, lakier do paznokci, cienie
> do powiek, puder w kamieniu, perfumy, balsam do ciala- a takze uzywam
> ich na codzien:)

i co robisz z tymi nie zuzytymi?
dajesz siostrze/ mamie/ koleżance?
czy wyrzucasz?

Asia

1. Data: 2003-03-27 08:32:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> tak sie zatanawiam jakie macie zużycie kosmetyków. Na jak długo starcza
Wam
> krem, balsam, tusz, ...

To zalezy co. Balsamy Avonu z serii Naturals koncza mi sie w przeciagu
miesiaca. Oliwka Ziai to mie posluzy, oj, posluzy :) MIalam tez taki balsam
z Avonu ujedrniajacy, taki granatowy. Mialam go kilka miesiecy. Kremy na
dzien mam dlugo, np, Dermike (50 ml) mam od listopada i jeszcze jej nie
skonczylam (a w szafce neutrogena czeka, aj, aj). Ogolnie przynajmniej 3
miesiace. Tusze do rzes - zalezy. Mialam takie jedne przez caly rok i dluzej
(np Constance Caroll), mialam takie, ktore wytrzymywaly pol roku przy
codziennym malowaniu (Avon, wyobrazcie sobie), mialam taki, ktory wytrzymal
trzy tygodnie (Inglot). Teraz od dwoch miesiecy mam Bourjois i widze, ze
zblizamy sie do mety :) Kremy pod oczy koncza mi sie w ciagu miesiaca. Ja
lubie spora ilosc pod oczy wladowac. Moze to niedobrze, ale ja tak lubie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-27 08:43:02

Od: Magda Kochmanska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> Użytkownik "Magda Kochmanska" <m...@w...pl> napisał w
> i co robisz z tymi nie zuzytymi?
> dajesz siostrze/ mamie/ koleżance?
> czy wyrzucasz?
>
> Asia

Roznie to bywa:) mama ma sucha cere, wiec uzywa zupelnie innych
kosmetykow.
Nie przypominam sobie, abym wyrzucila kosmetyk tylko dlatego ze mi sie
znudzil:)
przejmuje je moja mlodsza siostra, ktora jako licealistka nie
zarabiajaca jeszcze jest bardzo z tego ukladu zadowolona:)

Choc jakis czas temu dostalam wode perfumowana Burberrys of London,
ktora bardzo mi sie podobala, ale niestety po paru miesiacach( okolo 4)
po prostu sie zepsula- zmetniala i zupelnie zmienila zapach:( wiec chcac
nie chcac musialam ja wyrzucic.

Magda

1. Data: 2003-03-27 09:00:22

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

asia napisał(a):
> tak sie zatanawiam jakie macie zużycie kosmetyków. Na jak długo starcza
> Wam krem, balsam, tusz, ...
> to jak to u was jest?

Balsamy jako jedyne schodza mi dosyc szybko. PEwnie ok 5-6 tygodni.
Kremy do twarzy uzywam do konca a to trwa ok 4 miesiecy (50 ml.). Pudry w
kremie to dochodza nawet do 9 miesiecy, a wydaje mi sie ze i tak tego
sporo laduje na buzke.
A jelsi chodzi o cienie, tusze, lakiery itp. to nie udalo mi sie nigdy
zuzyc ich w calosci. Zawsze cos zostaje bo juz mi sie nudzi. Dlatego
staram sie kupowac cos jak poprezdnie jest juz niemalze puste bo tych
reszteknigdy nie moge zmeczyc. TEraz mam nadmiar kremow do buzki i
wszystkie niezmiernie kusza.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-27 09:13:35

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> tak sie zatanawiam jakie macie zużycie kosmetyków. Na jak długo starcza
Wam
> krem, balsam, tusz, ...

Eh, ja mam problem ze mimo iz uzywam kosmetyków codzinnie to takjakby sie
nigdy nie koniczyly. Stoja oliwki, perfumy ,dezodoranty, cala masa kolorowki
a ja mam ochote jzu na cos noweg. Ostatnio jednak postanowilam zuzyc zapasy
wlacznie z probkami. Eh ale ciezko bo co chwile cos nowego. Dobrze ze
szampony i odzywki sie w miare szybko koncza, przynajmniej bede mogla
chodziaz troszke zaspokoic ochote na kosmetyki :)))

Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-03-27 15:05:46

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> tak sie zatanawiam jakie macie zużycie kosmetyków. Na jak długo
> starcza Wam krem, balsam, tusz, ... [ciach]
> to jak to u was jest?

W hurtowych ilościach używam balsamów do ciała i kremików do rąk, więc
zapasy uzupełniam co miesiąc albo i częściej. Całkiem szybko wychodzą
też żele pod oczy i szampony - włosy myję codziennie. Troszkę wolniej
zużywam mleczka, toniki i kremy do twarzy. Nigdy nie mogę wykończyć
kosmetyków kolorowych. Poza pudrem, który służy mi rozsądnie długo,
większość wyrzucam przy okazji zakupu nowych.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-03-27 21:07:55

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie jest tak ze najdluzej sie trzyma kolorowka. Cienie, tusz do rzes,
pomadki to nawet i ponad rok uzywam i zuzyc nie moge - w tym tusz
uzywany codzinnie :) Cieni i pomadek nie mam zbyt duzo, kupuje tylko
wtedy jak mi sie na prawde spodobaja - ale jak juz kupie to ciagle sie
nimi maluje :) Podklad, puder starczaja mi na ok 3-4 miesiace - przy
oszczednym uzywaniu. Natomiast najszybciej koncza mi sie kremy, balsamy
i zele pod prysznic, ktore najczesciej nawet miesiaca nie wytrzymuja i
na nie wlasnie wydaje majatek ;)
clodine

1. Data: 2003-03-28 13:36:21

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oszczednym uzywaniu. Natomiast najszybciej koncza mi sie kremy, balsamy
> i zele pod prysznic, ktore najczesciej nawet miesiaca nie wytrzymuja i

U mnie podobnie, kolorowka trzyma sie dlugo i w zasadzie najczesciej ( moze
tak co pol roku) kupuje tusz do rzes, podklad i puder. Cienie za to sa i sa.
I tylko babska proznosc, ewentualnie ciekawosc nowych kolorow zmusza mnie do
kupowania nowych. Natomiast zele pod prysznic, szampony, odzywki do wlosow i
balsamy do ciala ida mi jak woda. A z kremami do twarzy i pod oczy to roznie
bywa. Ostatnio strasznie oblowilam sie w probki i sama nie wiem juz co
stosowac. A jeszcze maseczki, poniewaz jestem maniaczka maseczkowa (mam ich
z 10). Jest ich tyle ze pewnie bede je rok albo dluzej uzywac.
Pozdrawiam
Joasia

IsaDora - Perfect Contour Kajal
co to jest?
Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft
witam wszystkich:))
rzęsy