IsaDora - Perfect Contour Kajal

1. Data: 2003-03-27 06:46:21

Temat: IsaDora - Perfect Contour Kajal
Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem coś takiego żonie i mam pytanie. :-) Jak coś takiego natemperować?
Nie zwróciłem uwagi przy zakupie, ale to jest plastikowe. :-/

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

1. Data: 2003-03-27 09:09:41

Temat: Re: IsaDora - Perfect Contour Kajal
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:
> Kupiłem coś takiego żonie i mam pytanie. :-) Jak coś takiego natemperować?
> Nie zwróciłem uwagi przy zakupie, ale to jest plastikowe. :-/

W jakim sensie plastikowe?
Jesli jest w plastikowej obudowie to powinno sie dac wykrecac po trochu,
w miare zuzycia.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-03-27 09:26:28

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> napisał(a) w wiadomości

> W jakim sensie plastikowe?
> Jesli jest w plastikowej obudowie to powinno sie dac wykrecac po
> trochu, w miare zuzycia.

No właśnie... Wygląda jak zwykła kredka do oczu, ale nie jest drewniana, a
z jakiegoś tworzywa sztucznego. Próbowałem kręcić, przesuwać, naciskać i
nic.

1. Data: 2003-03-27 10:40:30

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie... Wygląda jak zwykła kredka do oczu, ale nie jest drewniana, a
> z jakiegoś tworzywa sztucznego. Próbowałem kręcić, przesuwać, naciskać i
> nic.

tez mam kredke nie drewniana, tylko z czegos dziwnego i da sie to
normalna temperowka ukrecic.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-27 12:14:01

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <n...@p...do.stopki.pl> napisał w
wiadomości news:Xns934B6A1EF47CC16seva108@om.tat.sat...

> No właśnie... Wygląda jak zwykła kredka do oczu, ale nie jest drewniana, a
> z jakiegoś tworzywa sztucznego. Próbowałem kręcić, przesuwać, naciskać i
> nic.

Trzeba krecic. Jedna reka trzymaj za ta czesc, ktora jest normalnej
grubosci, a druga za ta wezsza i krec. Tylko takie kredki wykrecaja sie
bardzo powoli. Pamietaj tez, ze jak wykrecisz za duzo to w wiekszosci
przypadkow nie da sie tego wkladu schowac z powrotem i moze sie zlamac. Mam
nadzieje, ze jakos Ci to wytlumaczylam - narysowac ani pokazac sie tu nie da
;-)))
A najlepiej daj zonie - ona bedzie wiedziala co z tym zrobic.
Pozdr,
Szwedka

--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-03-27 19:10:50

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" <n...@p...do.stopki.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Kupiłem coś takiego żonie i mam pytanie. :-) Jak coś takiego natemperować?
> Nie zwróciłem uwagi przy zakupie, ale to jest plastikowe. :-/

> [...]

Jezeli pisze automatic, to sie tego nie temperuje.
Pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-03-28 06:23:19

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.P. <i...@g...de> napisał(a) w wiadomości news:b5vibu$puk$01$1@news.t-
online.com:

> Jezeli pisze automatic, to sie tego nie temperuje.

Nic takiego nie ma.

1. Data: 2003-04-01 11:26:10

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka <s...@u...autograf.pl> napisał(a) w wiadomości

> Trzeba krecic. Jedna reka trzymaj za ta czesc, ktora jest normalnej
> grubosci, a druga za ta wezsza i krec.

Nie ma części węższej - wszystko jest normalnej grubości.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|--[Moja strona] [Moje aukcje]--|

co to jest?
Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft
witam wszystkich:))
rzęsy
JAK PRZYTYĆ??