Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft

1. Data: 2003-03-26 23:00:38

Temat: Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad kupnem tego olejku (kwatowy zapach), widziałam kilka
pochwał pod jego adresem na grupie tymczasem na wizażu.pl wyczytałam o nim
straszne rzeczy
No i jestem w kropce kupic czy nie kupić?
Ewa

1. Data: 2003-03-27 08:47:52

Temat: Re: Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<x...@o...pl> napisał

> Zastanawiam sie nad kupnem tego olejku (kwatowy zapach), widziałam kilka
> pochwał pod jego adresem na grupie tymczasem na wizażu.pl wyczytałam o nim
> straszne rzeczy

ja bardzo wiele razy kupowałam ten olejek. jestem zadowolona, choć efekt nie
jest jakiś powalający.. ot - po prostu bardzo miło się 'rozprowadza',
ładniusio pachnie, skóra ejst delikatna... własnie jakby lekko 'naoliwiona'
[ale leciuchno - nie ma mowy o jakiejś tłustej nieprzyjemnej powłoce], ALE..
w moim przekonaniu szybko jakby hmm 'paruje' tzn.: trzeba albo dużo nałozyć
albo liczyć się z tym, że po pewnym czasie będzie jednak uczucie, jakby się
praie nie miało balsamu [co może być dla posiadaczek/posiadaczy skóry
szczególnie przesuszonej dośc nieprzyjemne].

ja nie narzekałam, a kupowałam /kupuję głównie ze względu na zapach i taką
"lekkość' tego olejku, najchętniej stosuję, gdy już można mieć 'na wierzchu'
większą część ciała [wiosna -lato] - żeby po prostu móc użyć więcej bez
efektów ubocznych..
ufff - ależ sie rozpisałam ;)

pzdr.
ja

1. Data: 2003-03-27 08:58:05

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> straszne rzeczy
> No i jestem w kropce kupic czy nie kupić?

Kupic zawsze mozesz, ale po co?
Naprawde nic nie daje ten olejek. Skora sie wcale nie zmienia, a wrecz sie
wysusza, bo w tym olejku jest jakas straszna ilosc alkoholu.
Ja bylam strasznie z niego niezadowolona:)

Kaska

1. Data: 2003-03-27 15:05:57

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> Zastanawiam sie nad kupnem tego olejku [ciach]
> No i jestem w kropce kupic czy nie kupić?

W Avonie zawsze możesz zwrócić kosmetyk, jeśli Ci się nie podoba. Ja
tak zrobiłam, właśnie przy serii SSS o zapachu kwiatowym.

--
Pozdrowienia od mips.

witam wszystkich:))
rzęsy