co to jest?

1. Data: 2003-03-27 06:11:27

Temat: co to jest?
Od: "d." <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka Dziwczynki,
mam probke dosc duza czegos co sie nazywa 'lait creme corps
anti-dessechement + fermete'. wnioskuje, ze jest to balsam do ciala - po
slowku corps i po wielkosci probki. mam racje?
dzieki bardzo i slonecznego zycze dnia,
dagmara

1. Data: 2003-03-27 06:43:21

Temat: Re: co to jest?
Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

'lait creme corps
> anti-dessechement + fermete'. wnioskuje, ze jest to balsam do ciala - po
> slowku corps i po wielkosci probki. mam racje?

Balsam to jest na pewno :) Ja dodam, że do suchej skóry, czyli powinien
dobrze nawilżać.

> dzieki bardzo i slonecznego zycze dnia,
Rowniez zycze milego dnia i pozdrawiam

> dagmara

Małgośka

1. Data: 2003-03-27 08:48:45

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d. wrote:

allo dagmara

> mam probke dosc duza czegos co sie nazywa 'lait creme corps
> anti-dessechement + fermete'. wnioskuje, ze jest to balsam do ciala - po
> slowku corps i po wielkosci probki. mam racje?

kremowe mleczko do ciala o dzialaniu anty-wysuszajacym i ujedrniajacym.

xx.

1. Data: 2003-03-27 17:00:11

Od: "d." <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w
> allo dagmara
> kremowe mleczko do ciala o dzialaniu anty-wysuszajacym i ujedrniajacym.
>
> xx.

ziemkujem bardzo :))
pozdrowienia,
dagmara

1. Data: 2003-03-27 17:03:17

Od: "d." <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w
> allo dagmara
> kremowe mleczko do ciala o dzialaniu anty-wysuszajacym i ujedrniajacym.
>
> xx.

ziemkujem bardzo :))
pozdrowienia,
dagmara

Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft
witam wszystkich:))
rzęsy
JAK PRZYTYĆ??
jak zwiekszyc objetosc wlosow?