GLAMOUR

1. Data: 2003-03-27 07:56:32

Temat: GLAMOUR
Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, wlasnie zakupilam nowe GLAMOUR, i zabieram sie do przegladania,
jak na razie neisamowita ilosc reklam... Jakie macie zdanie w temacie nowego
pisma?
pozdr

1. Data: 2003-03-27 08:11:00

Temat: Re: GLAMOUR
Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie, wlasnie zakupilam nowe GLAMOUR, i zabieram sie do przegladania,
> jak na razie neisamowita ilosc reklam... Jakie macie zdanie w temacie
nowego
> pisma?

Ja tez przed chwilka kupilam, jak tylko przeczytam podziele sie wrazeniami

Pozdrawiam
Małgorzata

1. Data: 2003-03-27 13:17:50

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak na razie neisamowita ilosc reklam... Jakie macie zdanie w temacie nowego

Jestem bardzo nim rozczarowana. Przecietne pismidlo. To juz wole Looka.
L.

1. Data: 2003-03-27 13:45:23

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie, wlasnie zakupilam nowe GLAMOUR, i zabieram sie do przegladania,
> jak na razie neisamowita ilosc reklam... Jakie macie zdanie w temacie
nowego
> pisma?
Moje refleksje: targetem nie jestem, na oko wydaje się być skierowany do
dwudziestokilkulatek, niezamężnych (a ja jestem trzydziestokilkulatką a mąż
już któryś z kolei ;)). Reklamy w ilości porażającej, za to artykuły w
wydaniu mikroskopijnym - same newsy, ploteczki, zajawki jakby. Może target w
założeniach twórców nie ma czasu na dłuższą lekturę. Mały format czasopisma
potęguje wrażenie małej, sałatkowej - że tak określę - treści. Nie wiem jak
teraz wygląda Cosmopolitan w środku, bo widziałam ostatnio chyba pierwszy i
drugi jego numer :) ale dla mnie Glamour to Cosmopolitan v 2.0.
To tyle :)
Magda

1. Data: 2003-03-27 16:29:47

Od: "e e" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> teraz wygląda Cosmopolitan w środku, bo widziałam ostatnio chyba pierwszy i
> drugi jego numer :) ale dla mnie Glamour to Cosmopolitan v 2.0.

Oj, ja mam 25 lat i też się nie czuję targetem:) Obstawiałabym: 17-18 lat. PO
przeczytaniu miałam lekki zawrót głowy, jak po szybkim teledysku. Faktycznie -
sałatka, i to mocno poszatkowana, zdjęcia wielkości znaczka pocztowego,
artykuły jeszcze o połowę mniejsze. Bez lupy nie razbieriosz:) Do znudzenia:
Diaz, Casta, Kidman, Madonna. Mnóstwo błedów merytorycznych - Brigitte Bardot
to dla nich aktorka hollywoodzka...
Nie sądziłam, że można zrobic pismo gorsze niż Cosmo, ale się udało:)
Zresztą, tej samej grupie dziennikarek.
Nigdy więcej:)))

1. Data: 2003-03-27 16:32:09

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie, wlasnie zakupilam nowe GLAMOUR, i zabieram sie do przegladania,
> jak na razie neisamowita ilosc reklam... Jakie macie zdanie w temacie
> [...]
Jak dla mnie kompletna porażka - przejrzałam i nie kupiłam - same reklamy,
nic ciekawego do
poczytania. A myślałam, że wreszcie będzie to jakieś sensowne pismo :(((

Moni

1. Data: 2003-03-27 16:34:37

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" e e " wrote:

> hollywoodzka... Nie sądziłam, że można zrobic pismo gorsze niż Cosmo,
> ale się udało:) Zresztą, tej samej grupie dziennikarek.
> Nigdy więcej:)))

Włąsnei tez je "przeczytałam".
Format gazety i długosc "artykułow" akurat takie, ze wygodnei było sie tym
zajac stojac nad garnkiem, kiedy non stop trzeba mieszac zawartosc.
Tam autentycznie nie ma nic, nawt moda i uroda tak potraktowane, ze... eh
szkoda słow.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-27 18:24:51

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mnie rozczarowal. Same reklamy i glupie ploty.
Joasia

1. Data: 2003-03-27 22:56:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy i ostatni raz kupiłam to piśmidło a raczej reklamidło.

Hanuś śpiąca

1. Data: 2003-03-28 00:16:47

Od: "SILL" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja chciałam właśnie sobie to pismo kupić!
I dobrze, że nie kupiłam.
Nie otrzymało ono nawet jednej pozytywnej oceny od was.

SILL

zużycie kosmetyków
IsaDora - Perfect Contour Kajal
co to jest?
Olejek do ciała w sprayu Avon Skin so soft
witam wszystkich:))