Zoll w sprawie aborcji - polecam!

91. Data: 2011-11-07 23:26:08

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuziQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości
news:j99n70$le3$1@news.onet.pl...

> słuchaj, zebysmy sie dobrze zrozumieli. Ja Ci niczego z tym kocham nie
> narzucam, tylko uwazam, ze takich slow sie nie uzywa w rozmowie z
> anonimowym rozmowca tym bardziej w stosunku do soboby, ktora sie
> olewa, uwazajac za rozmowce rozemocjonowanego i nie majacego zbyt wiele do
> powiedzenia. innymi slowy, rozmowce z ktorym nie ma sie kompletnie
> o czym rozmawiac. j23 byl wobec mnie przynajmniej na tyle szczery
> ze wprost mi owiedzial, ze nie ma ze mna kompletnie o czym rozmawiac - i
> taka reakcje to ja rozumiem. kapujesz red?no, mam nadzieje, nie dodedkuj
> [...]

Dobra, Iska ... :)
1. Próbujesz na mnie wymusić silniejszą polaryzację. Chcesz, żebym przyjął
jakąś bardziej skrajną postawę z repertuaru bliskiego szufladkom
'kocha - nienawidzi - zupełnie obojętny/nie istniejący' i wyraźnie
ją przed Tobą zamanifestował. Żebyś mogła mnie lepiej sklasyfikować.
Nie intelektualnie - tylko emocjonalnie. Żebyś mogła mi 'zaufać',
czyli byś mogła mnie obdarzyć konkretnymi, dobrze Ci znanymi, nawykowymi
emocjami, które będą Cię dalej prowadzić.
Ja tego nie zrobię - bo byłoby to sztuczne dla mnie.
Moja szufladka bowiem nazywa się 'istnieje, lubi'.
I powiem wiecej: czasem mam wrażenie, ze ta moja 'nijakość' jest
najlepszą rzeczą, jaką mogę Ci zaoferować :)
Powiedz mi Iska - czy są w Twoim życiu jakieś osoby,
o których możesz powiedzieć 'lubię' ? Jakieś koleżanki ?
Kuzyni ? Ciocie/wujkowie ?

2. Tym bardziej nie mogę Ci zaoferować tego, co Ci zaoferował j23.
Tak - uważam Cię za rozmówcę rozemocjonowanego.
Nie - nie uważam, że nie masz zbyt wiele do powiedzenia.

Jest kilka rzeczy, które w Tobie wysoko cenię i są one bezpośrednio
związane z Twoją aktywnością, ze sposobem, w jaki wyrażasz siebie
na tej grupie. Jeśli sobie życzysz konkretniej, to mogę przedstawić.
Widzę też kilka słabości, które wzmacniają nieporozumienia.
Ja np. po raz kolejny widzę, że zarzucasz mi 'lekceważenie', choć
to już jakiś czas chyba było - ale nie do końca wiem, o co Ci chodzi,
co takiego zrobiłem, co Cię ubodło. Chciałbym, żebyś mi to
wytłumaczyła - co takiego zrobiłem, że poczułaś się zlekceważona.

> nie dość jasne jeśli piszac"mówisz o sobie''masz na myśli moje wysiłki
> zwrócenia ne siebie Twojej uwagi.od razu zatem pragnę sprostować *nie*
> aha, i nie traktuj mnie jak ciekawy przypadek w Twojej domorosłej
> psychiatrii, to mnie drażni.
Tego do końca nie rozumiem czy też nie przyjmuję, ale ... :)

92. Data: 2011-11-07 23:27:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 15:17:32 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Poniewaz spedzasz tu sporo czasu, wyszlo mi, ze
> tutejsze rozmowy stanowia istotna czesc zawartosci Twojego
> zycia. I o tym mowa, w tej "walce o zawartosc".
>
> Choc moze slowo "walka" jest tu nieco na wyrost - mysle,
> ze jest to dla Ciebie swoiste wyzwanie, owszem, ale takze
> spora przyjemnosc.

No więc właśnie ta "walka" zupełnie uniemożliwiła mi zrozumienie.

A przyjemność - owszem, bardzo lubię tu gadać. Ten sposób (grupy)
szczególnie mi pasuje - w jednym miejscu mnóstwo tematów, wygodnie, bez
wychodzenia z domu, można w szlafroku i z kotem na kolanach, gotując obiad
albo gadając/milcząc z mężem siedzącym obok. Tak jest dobrze.
Tyle. Nie dobudowuj tu czegoś, czego nie ma.

93. Data: 2011-11-07 23:37:28

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 00:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> No więc właśnie ta "walka" zupełnie uniemożliwiła mi zrozumienie.

Dlatego pospieszylam z korekta i uzupelnieniem.

> [...]
> albo gadając/milcząc z mężem siedzącym obok. Tak jest dobrze.
> Tyle. Nie dobudowuj tu czegoś, czego nie ma.

Nie mam ku temu ani praw, ani podstaw.

Dobrej nocy, do jutra - hmm... to juz dzisiaj... :)

94. Data: 2011-11-08 06:19:51

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-08 00:26, zażółcony pisze:

> [...]

> związane z Twoją aktywnością, ze sposobem, w jaki wyrażasz siebie
> na tej grupie. Jeśli sobie życzysz konkretniej, to mogę przedstawić.

No dobra, dajesz.... te rzeczy. Na resztę odpowiem wkrótce.

--
skrócona lekcja światopogladowo - ustrojowa
http://pics.kuvaton.com/kuvei/isms.jpg

95. Data: 2011-11-08 10:00:37

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-08 07:19, SuziQ pisze:
> No dobra, dajesz.... te rzeczy. Na resztę odpowiem wkrótce.

Jesteś bardzo żywiołowa, a w tej żywiołowości bardzo szczera.
Emocje są Twoim koniem pociągowym. Jest to koń o dużym pięknie
i sile, tylko jeździec czasem trochę za lekki :)

Ważne jest też to, że jesteś świadoma tego, że tak emocjonalnie
funkcjonujesz i nie próbujesz tego na siłę zastąpić czymś innym.
Myślę, że z powodu swojej nieopanowanej żywiołowości nie
raz dostałaś od życia po d ale przyjęłaś to godnie 'na klatę'
i jesteś głęboko świadoma tych zależności. W efekcie - bierzesz
odpowiedzialność za siebie. Jednocześnie nie pozwalasz się
złamać. Siedzi w Tobie taka głębsza mądrość i taki hmmm...
napęd życiowy, który mówi 'taka jestem trochę nietypowa
i paląca jak ogień, ale nie może być tak, że to jest bez
sensu. Ten piec emocji które czuję musi mieć jakąś wartość,
musi być dla kogoś cenny, ma jakąś wartość dla tego świata'.
Taka imo jest Iska głębiej, wewnątrz. Natomiast jest jeszcze
Iska z wierzchu, której cechą jest to, że jest bardziej
zagubiona i niepewna swojej wartości i czasem przyjmująca postać
autodestrukcyjną,

A bardziej konkretnie teraz, z przykładem. Moim zdaniem,
choć 'z zewnętrznego oglądu' Twój kontakt z Lebowskim
wydaje się nie mieć żadnego sensu, szans na nazwanie go
'kontaktem', to ja uważam, że ta Twoja emocjonalność
w czystej postaci, ta w tej wersji pozbawionej
kompleksów jest dla niego czymś w rodzaju 'doświadczenia
dotykania nieznanego'. Wszystkie inne osoby na grupie
wchodzą z nim na poziom dyskusji intelektualnej, w której
jemu zaczyna się wydawać, że kontroluje sytuację. Natomiast
w kontaktach z Tobą on nie ma takiej 'okazji'. Jesteś
po prostu konsekwentnie inna, niż to, w co on próbuje
upchać cały świat. I w dodatku porusza to w nim jakieś
struny. Nie są to może drgania bardzo wielkie, ale
istotne, związane z jego pragnieniami. Bo w twojej
emocjonalności mimo wszystko jest bardzo dużo porządku.
A wadą Lebowskiego jest to, że on nie potrafi połączyć
tych dwóch rzeczy: emocji i porządku. Im silniejsze emocje,
tym większy bałagan. Gdyby on miał taki piec jak Ty,
umarłby :) A Ty tymczasem żyjesz, rozwijasz się.
Radzisz sobie, Iska :)

Jak chcesz, mogę też trochę o Twoich wadach .. :)
Znacznie krócej.

96. Data: 2011-11-08 10:13:24

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Jak chcesz, mogę też trochę o Twoich wadach .. :)
> Znacznie krócej.

Speniał, speniał :P

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

97. Data: 2011-11-08 10:25:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Speniał, speniał :P
>
> Na post po zbóju zaprosił

Atam, ma chłopak instynkt... samozachowawczy.

Qra

98. Data: 2011-11-08 10:48:31

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

> Atam, ma chłopak instynkt... samozachowawczy.

ajtam

"Jest to koń o dużym pięknie
i sile, tylko jeździec czasem trochę za lekki :)"

i .........po bombkach. (czyt. horoskopie)

pzdr
olo

99. Data: 2011-11-08 10:58:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak"

> ajtam
>
> "Jest to koń o dużym pięknie
> i sile, tylko jeździec czasem trochę za lekki :)"

Hejta wiśta wio!

> i .........po bombkach. (czyt. horoskopie)

i po zawodach.

Qra

100. Data: 2011-11-08 11:04:33

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora