Zoll w sprawie aborcji - polecam!

131. Data: 2011-11-09 08:16:30

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 07:55, zażółcony pisze:

> Użytkownik "SuziQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości
>
> Króciótko:
> A. Bo z kochanym nie zna się 'z widzenia'
> - ale przez usenet, gadu-gady, email, mail zwykły ...
> B. Bo kochany to jej brat/ojciec/syn ...
> C. Bo kochany nie żyje
> D. Bo są jeszcze jakieś inne przyczyny, które powodują,
> - mówiąc w żargonie innowiercy zaglądającemu czasem szamanom
> do podręczników - że relacja pobudza głównie czakrę
> serca i ew. wyższe, a zamknięta pozostaje czakra sekretna
>
> :)

hehe, oczywiscie bo pozornie zagadkowa dziewczyna ma szajbe i niepelna
zawoduwe.
To nie jest zagadka logiczna, na jaka odrobinke stylizuje ja Izka, tylko
subiektywne zapytanie, na ktore odpowiedz jest poprawna wylacznie z
punktu widzenia pytajacej.
Nic sie nie zmienilo, nadal nuda i belkot.

132. Data: 2011-11-09 08:28:15

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> C. Bo kochany nie ?yje

> Nie. Taki głupi jak ty.hihi

życie jest takie okrutne...

kiwiko

133. Data: 2011-11-09 08:43:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:

> [...]
> punktu widzenia pytajacej.
> Nic sie nie zmienilo, nadal nuda i belkot.

To już wiesz, co możesz zrobić :D

--

Paulinka

134. Data: 2011-11-09 09:39:41

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 09:12, zażółcony pisze:

> Jeszcze chwila, a załamię się nerwowo ...
> A malkontent od razu zgadł ? Nie, nie nie ... :)
>
> Ale spróbuję jeszcze raz ...
> Kochany to inwalida. Taki po Freudowsku ... Ale nie, już było,
> że to nic z erekcją ...
>
> No to podsumowując: wychodzi na to, że dalej śmiertelnie Cię
> lekceważę :)

Sróbuję jeszcze dopytać Czesława.
Czesiek mówi, że skoro nie diabeł rogaty, to pewnie miś.

http://www.youtube.com/watch?v=jarl6piI3PY&feature=r
elated

135. Data: 2011-11-09 09:49:12

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 10:39, zażółcony pisze:

> Sróbuję jeszcze dopytać Czesława.
> Czesiek mówi, że skoro nie diabeł rogaty, to pewnie miś.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jarl6piI3PY&feature=r
elated

rehehe i cale szczescie, ze ta tragicznie kochajaca dziefczeuna trzyma
swoje pogibane i tluste lapska od ukochanego, bo inaczej ...
http://www.youtube.com/watch?v=KGhZ2Ctn5U8

136. Data: 2011-11-09 10:22:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> To już wiesz, co możesz zrobić :D

Och, żeby to takie proste było. Przecież sama wiesz, jak te czubki wciągają.

Qra

137. Data: 2011-11-09 12:58:57

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 09:01, Hanka pisze:

> O.
> Zaskoczylas mnie.

Trudno.

--
nie ważne jak zaczynasz ważne jak kończysz
http://pics.kuvaton.com/kuvei/skateboard_unfail.gif

138. Data: 2011-11-09 13:04:06

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze chwila, a załamię się nerwowo ...
> A malkontent od razu zgadł ? Nie, nie nie ... :)

No tak on odgadł, le on ma 250IQ :)

> Ale spróbuję jeszcze raz ...
> Kochany to inwalida. Taki po Freudowsku ... Ale nie, już było,
> że to nic z erekcją ...

Nie. Nie jet inwalidą. Z tego co mi wiadomo jest pełnosprawny.

> No to podsumowując: wychodzi na to, że dalej śmiertelnie Cię
> lekceważę :)

Nie daruje!Mam podpowiedz.
Dziewczyna kochanego zna osobiście. Kolege zna tylko
vide virtual, tel. :)))
Zgaduj red, bo punkty Ci lecą na pysk - juz masz tylko 150IQ.

139. Data: 2011-11-09 13:05:17

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 09:16, Lebowski pisze:

> [...]
> punktu widzenia pytajacej.
> Nic sie nie zmienilo, nadal nuda i belkot.

Owszem to nie zagadka logiczna bo psychologiczna.

140. Data: 2011-11-09 13:06:06

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 09:28, kiwiko pisze:
> U?ytkownik "SuziQ"<u...@k...com> napisa? w wiadomo?ci

> ?ycie jest takie okrutne...
>
> kiwiko

Tez to mi sie nasuwa na myśl, jak cie czytam.

--
nie ważne jak zaczynasz ważne jak kończysz
http://pics.kuvaton.com/kuvei/skateboard_unfail.gif

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy