Zoll w sprawie aborcji - polecam!

201. Data: 2011-11-09 22:05:50

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 23:00, Paulinka pisze:

> Maja jeszcze nie chodzi ;)
> Nie widzę w tym żadnego problemu. Jedyne co zaobserwowałam, to Misiek
> (8,5) na pewno czując już swoją seksualność unika oglądania go saute.

No właśnie! Bo w końcu przychodzi taki etap budzącej się seksualności i
dobrze żeby dziecko wiedziało, że ma prawo (ono i każda inna osoba) do
intymności, także w łazience.

Ewa

202. Data: 2011-11-09 22:07:20

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:59, medea pisze:

> Zawsze można zrobić zapisy. ;)

Problem w tym, że wszyscy muszą NARAZ, bo każdemu się spieszy.
Marzę o skończeniu drugiej łazienki :)

N.

203. Data: 2011-11-09 22:07:28

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> To nic nie daje, gdy jeden się "prysznicuje", a drugi chce umyć zęby ;-)

No to po dwa każdego. Jak szaleć, to szaleć ;)

Sz.

204. Data: 2011-11-09 22:08:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:51:23 +0100, Paulinka napisał(a):

> Wyobraź sobie, że przed drzwiami słyszę : Mamo chcę siku!
> I wchodzą, bo cóż strasznego mieliby zobaczyć?!

Rodziców w trakcie :-)

205. Data: 2011-11-09 22:08:26

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 23:00, Szaulo pisze:

> Rozłożenie w czasie. Nie ma innej rady.

Wiem, dlatego ja wstaję o 5:30, żeby mieć luzik.
A reszta niech walczy.

N.

206. Data: 2011-11-09 22:12:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Nov 2011 22:57:47 +0100, Szaulo napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:j9eqka$499$10@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Jedna z ważniejszych cech pożądanego mieszkania:
> osobno łazienka, osobno kibelek :).

No ale ta łązienka to też z kibelkiem - trudno biec gołym spod prysznica do
WC w innym pomieszczeniu...

207. Data: 2011-11-09 22:14:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:58:30 +0100, medea napisał(a):

> [...]

U nas nigdy nie było :-)

> Zamknięcie jest tylko w dolnej toalecie, ale i tak używają go chyba
> wyłącznie goście.

No pewnie - nam samo światło widoczne w szybie wystarczy, aby nikt się nie
pchał. Tyle że czasem jest mało śmiesznie, jak ktoś zapomni zgasić po
skorzystaniu, bo wtedy dłuuuugo "zajęte" :-D

208. Data: 2011-11-09 22:16:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:59:40 +0100, medea napisał(a):

> Zawsze można zrobić zapisy. ;)

Przeczytałam "zapasy" :-D

209. Data: 2011-11-09 22:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:00:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Maja jeszcze nie chodzi ;)
> Nie widzę w tym żadnego problemu. Jedyne co zaobserwowałam, to Misiek
> (8,5) na pewno czując już swoją seksualność unika oglądania go saute.

No to JAK i KTO uczy/ł go, jak sie prawidłowo ma umyć intymnie?

210. Data: 2011-11-09 22:20:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:05:50 +0100, medea napisał(a):

> No właśnie! Bo w końcu przychodzi taki etap budzącej się seksualności i
> dobrze żeby dziecko wiedziało, że ma prawo (ono i każda inna osoba) do
> intymności, także w łazience.

Moim wystarczyło, ze miały dokładnie wyjaśnione, że nikt poza rodzicami i
lekarzem (tu tylko w nagłej sprawie) nie może ich NIGDY dotykać bez
obecności rodziców.
Oczywiście nie chodziło tu o zwykłe kontakty np z rówieśnikami podczas
zabawy.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy