Zoll w sprawie aborcji - polecam!

691. Data: 2011-11-16 08:53:30

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości

> Argumenty za baaardzo mi się podobają, a szczególnie to niewyprowadzanie
> :-)
> Niestety rodzice i teściowa mają psy, więc w razie nagłej potrzeby, nie
> miałabym komu dać kota pod opiekę.

Kota spokojnie zostawiasz samego w domu. Zupełnie samego bez konieczności
doglądania nawet na 2 doby (choć można i na 3, ale ja osobiście nie
ryzykowałam), tylko musisz mu przygotować duży zapas suchej karmy, wody i
czystą kuwetę ze świeżym żwirem. A jeśli wyjazd na dłużej, to wystarczy, że
ktoś będzie do niego przychodził co 2 dni. Sprawdzone na własnych kotach :)

N.

692. Data: 2011-11-16 09:49:44

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Polecam "Wyjazd integracyjny".

Poważnie? Chciałam iść, ale na pl.rec.film piszą, że wyjątkowa tandeta.

N.

693. Data: 2011-11-16 09:51:05

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Poważnie? Chciałam iść, ale na pl.rec.film piszą, że wyjątkowa tandeta.

Czyli standardowa polska komedia współczesna: jak rozśmieszyć wszystkich za
wszelką cenę, łopatologicznie pokazując miejsca, w których trzeba
zarechotać. Przesadzać, szarżować, wulgaryzować.

Sz.

694. Data: 2011-11-16 10:01:17

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> napisał

> Szorstka miłość.

Kocia :)
Kot to samotnik przywiązany do swojego terytorium. O niebo lepiej czuje się
nawet sam, ale we własnym domu, niż w towarzystwie innych osób, w nieznanym
mieszkaniu. Koty (zwłaszcza starsze) z trudem akceptują zmiany miejsca, więc
zabieranie ich ze sobą w podróż też może stwarzać problemy.
Co innego pies, który często nie jest w stanie wysiedzieć samotnie nawet
kilkunastu godzin (i nie chodzi nawet o niemożność załatwienia potrzeby
fizjologicznej).
Też kiedyś nie mogłam uwierzyć jak można zostawić zwierzę na kilka dni. W
przypadku kota czasem nawet trzeba.

N.

695. Data: 2011-11-16 10:01:28

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> [...]
> fizjologicznej).
> Też kiedyś nie mogłam uwierzyć jak można zostawić zwierzę na kilka dni. W

Widocznie nasza kota była inna. I poprzednie koty Renaty też.
Nasza nie znosiła ani wyjazdów, ani zostawiania jej samej (nawet z
dochodzącą codziennie petsitterką).
Po naszym powrocie była przestraszona i boczyła się przez kilka dni.
Cóż począć, ograniczaliśmy wyjazdy.

Sz.

696. Data: 2011-11-16 10:39:38

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> [...]
> dochodzącą codziennie petsitterką).
> Po naszym powrocie była przestraszona i boczyła się przez kilka dni.

Bo to nie jest tak, że kot zostawiony = kot przeszczęśliwy. Koty też tęsknią
na swój sposób.
Ale tu chodzi tylko i wyłącznie o wybór mniejszego zła. I dlatego w
przypadku kota lepiej się sprawdza model "kot w domu" niż "kot u ludzi",
choć przecież i tutaj należy patrzeć przez pryzmat jednostki ;-)
Nasze, zostawiane, mają (wg zeznań dochodzącej rodzicielki) jedynie
zwiększony apetyt. Ale żeby jakoś specjalnie cierpiały to nie sądzę. Przy
pierwszym wyjeździe zawieźliśmy kotkę (była jeszcze wtedy tylko ona jedna)
do rodziców i dwa dni przesiedziała w wersalce (i to nie w skrzyni na
pościel, tylko wlazła gdzieś aż pod tapicerkę ;-) nie wyściubiając nosa.
Potem już zostawała sama w naszym domu i ... niebo a ziemia.

N.

697. Data: 2011-11-16 11:14:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> za wszelką cenę, łopatologicznie pokazując miejsca, w których trzeba
> zarechotać. Przesadzać, szarżować, wulgaryzować.

A mnie to się o uszy obiło kiedyś takie hasło:
"prawdziwy patriotyzm jest wtedy, gdy idziesz do kina na kolejną polską
komedię wierząc, że będzie warto"

By się zgadzało.

Qra

698. Data: 2011-11-16 11:20:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> załatwienia potrzeby fizjologicznej).
> Też kiedyś nie mogłam uwierzyć jak można zostawić zwierzę na kilka dni. W

A ogonka? Wiesz może, na ile czasu można zostawić dwa szczury? Oczywiście w
klatce, z żarciem i piciem oraz w cieniu.

Qra

699. Data: 2011-11-16 11:20:59

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> [...]
>
> A mnie to się o uszy obiło kiedyś takie hasło:
> "prawdziwy patriotyzm jest wtedy, gdy idziesz do kina na kolejną polską

Następny etap to: twój patriotyzm jeszcze nie wygasł, gdy ubolewasz nad
poziomem polskich komedii.

Kosmaty polita wybiera po prostu dobre filmy i nie zaprząta sobie już głowy
badaniami Rowu Mariańskiego prowadzonymi przez krajową kinematografię.

Sz.

700. Data: 2011-11-16 11:36:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 10:49, "Nixe" <n...@n...pl> wrote:
> "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:mf1b2idzon05$.1tv2dljjvmgp8.dlg@40tud
e.net...

> Poważnie? Chciałam iść, ale na pl.rec.film piszą, że wyjątkowa tandeta.

Bo z tymi krytykami to jest tak, że wszystko mierzą jedną miarą. Nawet
mnie to teraz trochę denerwuje,
bo nawet do takiej komedii podchodzą z założeniem jak do
zaangażowanego moralnie niepokoju kina irańskiego :-)

Tymczasem ten "Wyjazd integracyjny" to jest klasyczna tzw. komedia
"kloaczna" (bo źródłem śmiechu są sytuacje jak ktoś komuś do piwa
nasika, albo zwymiotuje do kanapki). I powinna być oceniana i
porównywana właśnie w takiej kategorii.

Stalker

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki