refleksja smutna, acz prawdziwa

1. Data: 2002-02-02 01:16:39

Temat: refleksja smutna, acz prawdziwa
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytuję i - ku rozczarowaniu niektórych - pisuję do grupy.

Taka mnie naszła refleksja w związku z tym - na każdy temat są zdania
podzielone. Powiecie tak - w końcu to demokracja, wolnosć słowa i myśli.
Pewnie - o to chodzi. Tyle tylko, że niektóre wypowiedzi grupowiczów są tak
irytująco głupie, naiwne, niedojrzałe, infantylne, pojebane i śmieszne, że
staje się to aż smutne.

Bo w gruncie rzeczy świadczy ów fakt o nas - Polakach, jacy to bywamy głupi
i niedorozwinięci. Przykłady? Proszę bardzo - saulo, docent, Kuka, Wilczek,
lume, Ferdynand, Vesemir (niestety)...

Pozostaje tylko nadzieja, że koledzy Ci kiedyś zmądrzeją. A jak nie...
Trudno. Będziemy nadal czytać ich bezsensowne wypociny, bo zabronic pisania
do grupy im niestety nie możemy.

No, niech teraz wyżej wymienieni wyżyją się na Willie The Pimpe. Tyle ich...
Pa

WP

1. Data: 2002-02-02 02:09:24

Temat: Re: refleksja smutna, acz prawdziwa
Od: "P_P" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

Wpełni popieram.
Ale nic z tym nie można zrobić... Nikomu nic zakazać... jedynie może ich
przemyslenia - o ile są....
skłonią do zmiany stylu wypowiedzi... itp...

Pozdrawiam

1. Data: 2002-02-02 02:11:51

Od: "P_P" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha jeszcze jedno...
Bo Tu zwracasz uwage na innych - słusznie - ale czy sam na swoje wypowiedzi
umiesz spojrzwć krytycznie ?
Bo według mnie przydało by sie troszke cenzurki w Twoich sentencjach.

Naraźko !

1. Data: 2002-02-02 09:02:44

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozostaje tylko nadzieja, że koledzy Ci kiedyś zmądrzeją. A jak nie...
> Trudno. Będziemy nadal czytać ich bezsensowne wypociny, bo zabronic

Grupa jest jak Rynek wielkiego miasta. Albo jak chodniki. Mijaja sie tysiace
ludzi. Czy ty musisz z kazdym rozmawiac? Wcale nie. Mijaj. Wstawiaj do
filtra.
Tak dzialamy w zyciu realnym. Jednych akceptujemy, innych nie. Nastawiamy
jakies filtry. W naszym otoczeniu sa ludzie, ktorych jakos akceptujemy, choc
troche.
Rinaldo
Swiat jest jak lustro, w ktorym kazdy dostrzega swoje wlasne odbicie. W
naszym otoczeniu postrzegamy glownie takich ludzi, ktorzy nosza przede
wszystkim nasze wlasne cechy: nasze wady, przywary i zalety. Bo latwiej nam
dostrzec ludzi posiadajacych nasze wlasne cechy, nawet jeslibysmy przed
swiatem te nasze cechy ukrywali. I tak staja sie one widoczne poprzez
otaczanie sie ludzmi, ktorzy te cechy nosza.

1. Data: 2002-02-02 09:18:11

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rinaldo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Grupa jest jak Rynek wielkiego miasta. Albo jak chodniki. Mijaja sie
tysiace
> ludzi. Czy ty musisz z kazdym rozmawiac? Wcale nie. Mijaj. Wstawiaj do
> filtra.

Dokładnie,nic dodać nic ująć :-)

1. Data: 2002-02-02 09:57:02

Od: "Dekurion" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tak
> irytująco głupie, naiwne, niedojrzałe, infantylne, pojebane i śmieszne, że

Willie masz rację! Ja czarno widzę przyszłość psychologii, jeśli są na tej
grupie zawodowi psychologowie i studenci. Co prawda tylko jedna osoba mnie
tu wk***** (a śledzę wypowiedzi pilnie), a ci, których wymieniłeś, są OK,
ale nie musimy się we wszystkim zgadzać :)). Co do charakteru narodowego
Polaków też nie byłbym aż takim pesymistą, ale masz prawo do swojego zdania.
Pozdro
Dekurion

--
He wasn't a paranoid, they really were after him

1. Data: 2002-02-02 12:10:43

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie - o to chodzi. Tyle tylko, że niektóre wypowiedzi grupowiczów są tak
> irytująco głupie, naiwne, niedojrzałe, infantylne, pojebane i śmieszne, że
> staje się to aż smutne.

Jestes zalosny chlopie. Przypominasz mi pewnego znajomego sprzed lat,
ktory probujac leczyc swoje kompleksy zachowywal sie wlasnie w ten
sposob. Napisalbym cos wiecej ale odpowiadanie na posty trolla samo
w sobie jest juz naganne wiec koncze. Jesli pisanie na ta grupie
ma dla Ciebie jakies walory terapeutyczne to baw sie dalej, dla mnie
ignorowanie Twoich postow nie jest zadnym problemem :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-02-02 16:34:42

Od: "poslo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

A ja oszczedze KF, bo co prawda mysle podobnie do ciebie (no lagodniej..),
ale w OE robie sobie demokracje, ze tak powiem, i nie ograniczam sie do
czytania tylko madrych postow :)

btw. mowi ci cos slowo 'Dyplomacja' jako nazwa gry w necie?:)

poslo

1. Data: 2002-02-02 17:35:36

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozostaje tylko nadzieja, że koledzy Ci kiedyś zmądrzeją. A jak nie...
> Trudno. Będziemy nadal czytać ich bezsensowne wypociny, bo zabronic

Saulo :)))). A On ma o sobie tak dobre mniemanie!
Dorrit

1. Data: 2002-02-02 21:56:20

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik P_P :

> [...]
wypowiedzi
> umiesz spojrzwć krytycznie ?
> Bo według mnie przydało by sie troszke cenzurki w Twoich sentencjach.

Wiem.
Ale to jest silniejsze ode mnie. Najkrócej rzecz ujmując - owszem, można
pisać bez wulgaryzmów. Tylko, że są pewne sprawy, mocno mnie bulwersujące,
irytujące, zadziwiająco glupie, ze chcąc szczerze wyrazić swoje zdanie na ów
temat (a chyba tylko szczere wypowiedzi są godne uwagi, nie sądzicie?),
jestem zmuszony sięgać po wulgaryzmy. To są mocne słowa, które rażą innych,
ale - niestety - wprost wyrażają to, co bez nich byłoby bladą i śmieszną
wypowiedzią.
Miało być najkrócej :)

Przykład, coby nie być gołosłownym - temat matek, które katują dzieci. Czy
można napisać o takich osobach - "kobiety, ludzie, zdesperowane młode matki,
znerwicowane kobiety, chore osoby" itd...?
Można. Ale to nie odda klimatu, mojej reakcji na to zjawisko. Pisząc "jebane
pizdy i niewyruchane cipy" rzeczywiście tak o tych matkach myślę. I już !!
Taka wypowiedź - choć bulwersująca, zniesmaczona, ostra - jest SZCZERA.
A to jest najważniejsze.

To tyle wyjaśnień.
Aha, jeszcze jedno - zauważ, kolego (koleżanko?) P_P, że w stosunku do
ilosci moich listów, mało używam wulgaryzmów. Są one tam, gdize być muszą.
Nie piszę "kurwa", bo tak mi się chce, tylko tak trzeba.

Pa
WP

"matka"
najdziwniejszy sen