reklamacje u dentysty

1. Data: 2004-10-27 18:50:22

Temat: reklamacje u dentysty
Od: ello11 <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja mama miała zakładane protezki i koronki. Niestety usługa - wg mojej
mamy jak i paru innych dentystów i studentów AM u których kontunuje
leczenie - nie była prawidłowo wykonana. Protezka bardzo uciskała, zęby
były wrażliwe na gorąco i wg opinii innych były źle zacementowane.
Prawdopodobnie ucisk też prowadził do omdleń (po zdjęciu protezki nie
występują i wcześniej też ich nie było)
Owa pani zainkasowała b. dużą kwotę > 9000 i za poprawkę chce jeszcze
ponad 4000. Normalnie w innej dziedzinie jak ktoś źle wykona usługę to
nawet kosztem własnego czasu i pieniędzy ją poprawia. Nie wiem czy
rękojma tyczy się też usług
Pomijając fakt, że moja mama nie ma takiej kasy i okazało się że owa
pani nie posiada stosownych zezwoleń (na protetykę o ile się nie mylę).
Za to być może ma plecy chciała poznać nazwiska studentów.
Cała rzecz się ciągnie od maja i nie muszę mówić o komforcie psychicznym
chodzenie bez zębów. Na żądanie zwrotu pieniążków lub w innym wypadku
sprawa zostanie zgłoszona do izby lekarskiej, owa pani powiedziała że
przewodzi tam pan M. i nic jej nie zrobią
Rachunku na pełną zapłaconą kwotę wystawić też nie chciała tylko na
część na co mama się nie zgodziła

Czy faktycznie jest to takie towarzystko wzajemnej adoracji i co można
zrobić żebe nie utopić bądź co bądź pokażnej sumy

2. Data: 2004-10-27 20:07:38

Temat: Re: reklamacje u dentysty
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ello11" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przewodzi tam pan M. i nic jej nie zrobią
> Rachunku na pełną zapłaconą kwotę wystawić też nie chciała tylko na

Moja mama takze zaplacila za protezke sporo sumke i juz ponad pol roku
ciagle jezdzi na poprawki bo nie moze jesc, cos ja usciska,uwiera.Wkurza
mnie to na maxa,ale niestety ciagle udaja ze cos poprawiaja a nic nie jest
lepiej.

Magda

3. Data: 2004-10-27 20:42:07

Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ello11 wrote:
> Pomijając fakt, że moja mama nie ma takiej kasy i okazało się że owa
> pani nie posiada stosownych zezwoleń (na protetykę o ile się nie mylę).
[..]
> [...]
> sprawa zostanie zgłoszona do izby lekarskiej, owa pani powiedziała że
> przewodzi tam pan M. i nic jej nie zrobią

Oprócz Izby zostaje jak widać jeszcze Urząd Skarbowy, powiatowy Rzecznik
Konsumentów czy Federacja Konsumentów - porady prawne darmo więc może
warto spróbować.

> Rachunku na pełną zapłaconą kwotę wystawić też nie chciała tylko na
> część na co mama się nie zgodziła

A jest jakiś dowód, pokwitowanie że pieniążki zainkasowała?

> Czy faktycznie jest to takie towarzystko wzajemnej adoracji i co można
> zrobić żebe nie utopić bądź co bądź pokażnej sumy

Suma już zostałą utopiona, nie ma innej metody jak zainteresować rzecznika,
czy FK, jeśli uznają że są szanse mogą mamę reprezentować w sądzie.
Nie należy się poddawać - bo z opisu widać że nierzetelny stomatolog na pewno
nie jest skłonny do przyznania się do winy. Ważne, by zyskać niezależną
ekspertyzę potwierdzającą fuszerkę, a z tym może być kłopot ze względu
na fałszywie pojętą solidarność zawodową. Ale może ktoś z innego miasta?

--
Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

4. Data: 2004-10-28 09:25:14

Od: "Ciemny" <t...@w...LHS.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ello11" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy faktycznie jest to takie towarzystko wzajemnej adoracji i co można
> zrobić żebe nie utopić bądź co bądź pokażnej sumy

Zawsze mozesz w ostatecznosci zasugerowac, ze sprawa trafi
do mediow, a jak nazwisko pani doktor bedzie "znane"
to niewielu juz do niej pojdzie.
Wczesniej radze dobrze udokumentowac jej wyczyny
(ponagrywac na dyktafon, zrobic pisemne ekspertyzy
fuszerki), pozniej sie to bardzo przydaje.

Wyjscie ostateczne - ale zmiekcza nawet takie
towarzystwa wzajemnej adoracji.

Pozdr. TC

5. Data: 2004-10-29 13:57:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ello11" <e...@g...pl> wrote in message news:cloq7u$1jtr$1@mamut.aster.pl...

> [...]
> kontunuje leczenie - nie była prawidłowo wykonana. Protezka bardzo uciskała, zęby
były wrażliwe na gorąco i wg opinii innych były

gdby byly zle zacementowane bolaly by jeszcze na zimno, a nie tylko
na goraco. poza tym nie mozna klinicznie sprawdzic zlego zacementowania, oprocz
takiego, ze korona spadla czy w jakikolwiek sposob
jest ruchoma. zakladam, ze w to pojecie nie wlaczasz np zle dopasownie korony, i
zacementowanie jej w takim polozeniu. w innym
przypadku sa to tylko i wylacznie hipotezy, zeby tylko cos powiedziec, najczesciej
zlego. piszesz o ucisku protezy, zakladam wiec
ze jest to proteza szkieletowa, i to juz klinicznie trzeba stwierdzic, czy
rzeczywiscie cos takiego ma miejsce. zwykle poczatkowo
takie
protezy nieco uciskaja, ale tego przez internet nie mozna
ocenic. nie wierze jakos w omdlenia spowodowane uciskiem
protezy.
zapewne ta pani, jesli jest stomatologiem, ma pozwolenie na
wykonywanie zawodu w tym uslug protetycznych.
podpieranie sie opiniami innych dentystow, czy studentow
stomatologii nie jest najlepszym wyjsciem, jesli juz
masz jakies problemy i pretensje, sprawe trzeba zalatwic
droga formalna, czyli nalezy zaczac od izby lekarkiej.

iwon(k)a

6. Data: 2004-11-01 15:53:01

Od: " " <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisał(a):

[ciach]
> [...]
> iej zlego. piszesz o ucisku protezy, zakladam wiec
> ze jest to proteza szkieletowa, i to juz klinicznie trzeba stwierdzic, czy
tu jest problem, bo protezka zostala zdjęta
co do złego zacementowania to była wysłana na badania do znajomego tej pani
(co to siedzi w komisji) i przypadkiem słyszała jego rozmowę

> zapewne ta pani, jesli jest stomatologiem, ma pozwolenie na
> wykonywanie zawodu w tym uslug protetycznych.
więc nie jest stomatologiem tylko technikiem protetykiem, nawet nie złym.
Nie znam się na specyfikacji tego zawodu, ale nie ma uprawnień do robienia
protezek jeżeli jest bezzebie (czy jakoś tak).

podwójne widzenie w jednym oku
Dretwienie dloni jaki doktor 2
Badanie MR głowy - prośba o interpretację wyniku...
Tomografia impedancyjna w badaniu głowy i mózgu
dretwienie reki i sine paznokcie