rezultaty odchudzania. Będą?

1. Data: 2005-04-26 09:59:05

Temat: rezultaty odchudzania. Będą?
Od: Ania <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem troszkę zdesperowana już więc chciałam się podpytać o odchudznie.
Sprawa wygląda tak: przez około rok przytyłam ok 8 kg (właściwie nie wiem
dlaczego gdyż ani dieta ani moj tryb życia za bardzo się nie zmienił, ale
mniejsza z tym). Fakt faktem miesiąc temu zaczęłam ćwiczyć. Cwiczę
codziennie po pół godziny (aerobik + brzuszki), jeśli chodzi o jedzenie to
zawsze jadłam mało, ale teraz w ogóle nie jem kolacji, bo sądzę, że gdybym
zaczęła redukować inne posiłki to bym się zagłodziła, a nie o to chyba
chodzi. Oczywiście nie jem białego pieczywa, ziemniaków itp. Ale właściwie
tego też wcześniej nie jadłam.

No i pytanie: czy ja w końcu schudnę? Bo jak na razie poza tworzącymi sie
mieśniami na brzuchu nic się nie dzieje, waga się nie zmienia, a ja powoli
zaczynam wątpić, że mi cokolwiek pomoże schudnąć.
Aha, biorę leki antydepresyjne, może to ma jakieś znaczenie?

2. Data: 2005-04-26 10:23:58

Temat: Re: rezultaty odchudzania. Będą?
Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze jadłam mało, ale teraz w ogóle nie jem kolacji,
Poczytałaś już FAQ grupy? Może jesteś już na trybie głodowym i wcale nie
schudniesz.

> Aha, biorę leki antydepresyjne, może to ma jakieś znaczenie?
A jakie są skutki uboczne tych leków? Przeczytaj ulotkę.

Pozdrowienia

3. Data: 2005-04-26 10:53:27

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"
> Poczytałaś już FAQ grupy? Może jesteś już na trybie głodowym i wcale nie
> schudniesz.

> A jakie są skutki uboczne tych leków? Przeczytaj ulotkę.

Przy chorobach na tle nerwowym (m.in depresja), kumuluje sie w organizmie
duza ilosc sluzu, wtedy czlowiek staje sie otyly.
Leki p/depresyjne powoduja jeszcze wieksza kumulacje sluzu, bo leczy sie
skutek a nie przyczyne :(
Mozna oczyscic sie ze sluzu sokami z warzyw:
mieszanka sokow: pomidorow (54ml)+jablek(108 ml)+ dyni(54ml)+ cytryny (24
ml) proporcja 2:4:2:1

Mam nadzieje, ze nie jesz slodyczy...
basia

4. Data: 2005-04-26 11:19:58

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mozna oczyscic sie ze sluzu sokami z warzyw:
> mieszanka sokow: pomidorow (54ml)+jablek(108 ml)+ dyni(54ml)+ cytryny (24

czy mnie się dobrze majaczy, że produkty mleczne też mają coś wspólnego z
kumulacją śluzu?
Pozdrawiam, Agata
PS. Czy są inne sposoby? Szczerze mówiąc, nie wiem, skąd można wziąć sok z
dyni ;)

5. Data: 2005-04-26 11:27:02

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy chorobach na tle nerwowym (m.in depresja), kumuluje sie w organizmie
> duza ilosc sluzu, wtedy czlowiek staje sie otyly.

No patrz pani, a ja przez całe życie myślałam, że człowiek się staje otyły,
kiedy w organizmie kumuluje się duża ilość tłuszczu.
Pozdrówka - Agnieszka

6. Data: 2005-04-26 13:01:13

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam, Agata
> PS. Czy są inne sposoby? Szczerze mówiąc, nie wiem, skąd można wziąć sok z

Tak, masz racje, prod. mleczne tez...
Dynie trzeba kupic w sklepie, i z miazszu ile sie wycisnie soku tyle bedzie.
basia

7. Data: 2005-04-26 18:20:30

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Apr 2005 15:01:13 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> Tak, masz racje, prod. mleczne tez...
> Dynie trzeba kupic w sklepie, i z miazszu ile sie wycisnie soku tyle
> bedzie.
> basia

W dyni, juz wydrążonej zrób duzy otwór u góry i u dołu.Umieść dynię
gdzieś daleko
od zródla wody i noś. Wodę wiaderkiem oczywscie. Staraj sie tą dynie
napełnić.
Oczywiscie jest to niemożliwe ale skoro sie jest pełnym sluzu to sie o tym
nie wie.
Jest szansa ,ze nosząc tą wodę , troche sie schudnie...
Trochę mnie peszy ten wasz śluz, szczerze mówiąc.Na to nie ma żadnej
rady, chyba,
że szklanka żywych kijanek wypita duszkiem...
Golańczyk..

8. Data: 2005-04-27 09:12:15

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> No i pytanie: czy ja w końcu schudnę? Bo jak na razie poza tworzącymi sie
> mieśniami na brzuchu nic się nie dzieje, waga się nie zmienia, a ja powoli
> zaczynam wątpić, że mi cokolwiek pomoże schudnąć.

Nie przejmuj się. Ważne są kształty, a nie ile to dokładnie waży.

> Aha, biorę leki antydepresyjne, może to ma jakieś znaczenie?

Myśle, że tak. Skutki uboczne stosowania różnych leków mogą być dziwne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

9. Data: 2005-04-28 06:31:23

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Trochę mnie peszy ten wasz śluz, szczerze mówiąc.Na to nie ma żadnej
> rady, chyba,
> że szklanka żywych kijanek wypita duszkiem...

Grupa od czasu do czasu staje się forum rozpowszechniania zabobonów. Kiedyś
odbywało się to wieczorami podczas rwania pierza.
Mam na myśli oczywiście śluz, a nie szklankę kijanek, które mogą być całkiem
pożywne :)

Pozdrawiam
Leszek

10. Data: 2005-04-28 17:32:04

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <s...@g...pl> skribis:

>No i pytanie: czy ja w końcu schudnę? Bo jak na razie poza tworzącymi sie
>mieśniami na brzuchu nic się nie dzieje, waga się nie zmienia, a ja powoli
>zaczynam wątpić, że mi cokolwiek pomoże schudnąć.

Piszesz ze tworza sie miesnie, a waga sie nie zmienia. To znaczy ze czegos
innego ubywa - bo gdyby nie ubywalo, to tworzace sie miesnie powodowalyby
przyrost wagi. Prawda?

Pozdrawiam, Leh.
--
Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
>>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

jaki produkt z L-KARNITYNĄ???
kolagen
surowe jajka