"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?

21. Data: 2012-10-29 11:59:56

Temat: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 10:56:54 +0100, ad napisał(a):

> 2 lata z tych siedmiu to było zbieranie kasy na działkę.
> Może sie uda krócej. Zobaczymy.
>
> A jak chcesz wybudować dom w 3 miesiące to się moim zdaniem prędzej
> dorobisz grzyba na ścianach niż budynku na kilkadziesiąt lat życia.

Dokładnie tak.
(by XL)

22. Data: 2012-10-29 12:07:16

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2012 12:59, Ikselka pisze:

> To chyba tylko dla "mentalnie etatowych" - to oni idą potem po kredyty.

Tak, bo ty jesteś "ubernensh" i możesz spokojnie pracować 14 godzin na
dobę, bo nie musisz spać.

23. Data: 2012-10-29 12:53:58

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ad" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag news:k6ljt6$173$1@news.task.gda.pl...

> [...]
>
> A jak chcesz wybudować dom w 3 miesiące to się moim zdaniem prędzej
> dorobisz grzyba na ścianach niż budynku na kilkadziesiąt lat życia.

Nie znajdę Ci tego po polsku, ale może pomęczysz się z Google Translator:

http://www.technikatlas.de/~ta9/fertighaus.htm

Taki dom montowany jest na placu budowy w 48 godzin. Elementy przygotowuje
się w halach, suchych halach. Nie są to domy z katalogu, bo masz pełny wpływ
na architekturę, materiały, rzut pionowy czy wyposażenie. W dzisiejszych
czasach budować dom, to nie znaczy budować bunkier.

Zerknij tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=sv1xPw56UlY
http://www.youtube.com/watch?v=S3DdROUUGRg&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=CsWysVgGViE&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=wZFZcRrQWrQ&feature=r
elated

24. Data: 2012-10-29 13:17:34

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 października 2012 10:56:57 UTC+1 użytkownik ad napisał:
> A jak chcesz wybudować dom w 3 miesiące to się moim zdaniem prędzej
>
> dorobisz grzyba na ścianach niż budynku na kilkadziesiąt lat życia.

Takie urban legend.
Szkieletowy z goptowych elementów w 3 miesiące do postawienia. Swój tradycyjny
murowany wykopy pod fundament robione w pazdzierniku na początku lipca następnego
roku się wprowadzałem.
Wilgoci nie ma bo niby skąd?
Strop zalewany w grudniu więc miał czas wyschnąć- a zimowe powietrze dobrze temu
służy. Tynki i posadzki bodajże wiosną(marzec) robione, misiąc wietrzenia i suche jak
pieprz.

25. Data: 2012-10-29 13:24:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 13:07:16 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Tak, bo ty jesteś "ubernensh" i możesz spokojnie pracować 14 godzin na
> dobę, bo nie musisz spać.

Mogłam kiedyś, a dziś już nie muszę - właśnie dlatego, że kiedyś mogłam.
(by XL)

26. Data: 2012-10-29 13:26:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2012 13:53:58 +0100, Andy Niwinski napisał(a):

> Taki dom montowany jest na placu budowy w 48 godzin. Elementy przygotowuje
> się w halach, suchych halach. Nie są to domy z katalogu, bo masz pełny wpływ
> na architekturę, materiały, rzut pionowy czy wyposażenie.

Ale nie na jakość ani na to, co kto tam sobie wsadzi w te ściany.
(by XL)

27. Data: 2012-10-29 13:27:20

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2012 14:24, Ikselka pisze:

> Mogłam kiedyś, a dziś już nie muszę - właśnie dlatego, że kiedyś mogłam.

Och, jaka jesteś genialna, cudowna, bogata i w ogóle cudo najwspanialsze.

Szkoda, że tylko w twojej własnej wyobraźni ;->

28. Data: 2012-10-29 13:27:37

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29.10.2012 12:09, Andy Niwinski wrote:

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

Mozna w 3 miesiace, ale po co?
Wiele osob buduje w granicach 3 - 5 lat, ale za to bardziej za swoje niz
za bankowe.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

29. Data: 2012-10-29 13:30:10

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 14 godzin na dobę? Albo jesteś łgarzem, albo powinieneś mieć wsparcie
> psychiatryczne, bo to już dość zaawansowany pracoholizm.

Swojego czasu przez pare lat tez pracowalem (nie licze prac w domu -
tylko zawodowo) 5 dni w tygodniu po okolo 12 -14 h. Ale na dluzsza mete
stwierdzilem, ze to bez sensu. Teraz oscyluje w granicach 8-10h.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

30. Data: 2012-10-29 13:34:35

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2012 14:27, Marek pisze:

> Mozna w 3 miesiace, ale po co?
> Wiele osob buduje w granicach 3 - 5 lat, ale za to bardziej za swoje niz
> za bankowe.

A przez ten czas mieszkają gdzie, hmm?

Na garnuszku u rodziców?

Wynajmują i zamiast odsetki bankowi płacą chory czynsz inwestorowi,
który dzięki czemu ma za co spłacać bank i jeszcze zarobi?

News Software. Get TOP in the mass media and SE.
Utrzymanie domu 250 m
11 inch cock office jerkoff
Zwijana suszarka na tatas
masturbating his wife