"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?

1. Data: 2012-10-26 13:11:11

Temat: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
Od: ad <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tak sie zastanawiam kogo wspieraja te programy rządowe? Banki czy ludzi?
Bo osobiście chce się budować długo (jakies 5 do 7 lat) ale za swoje i
nie zamierzam wspierać i placić za mój mały dom x2 (polowe za dom, a
polowe bankowi).
Dlaczego ja się nie kwalifikuję na dopłatę np 30 tysiecy do budowy domu?
Może dlatego, że jestem pracowity, zarabiam pieniądze pracując do 14
godzin na dobę...
Takich to już nikt nie wspiera :/

2. Data: 2012-10-26 13:16:05

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-10-26 15:11, ad wrote:
> [...]
> Dlaczego ja się nie kwalifikuję na dopłatę np 30 tysiecy do budowy domu?
> Może dlatego, że jestem pracowity, zarabiam pieniądze pracując do 14

Witaj w rodzinie! Zaczynasz rozumieć, na czym polega ten system :D
Niedawno ktoś podał ceny kolekorów słonecznych, zanim państwo nie
zaczeło dotować kredytów na nie zaciąganych. Tak, masz rację, obecnie
dotacja wynosi 45% ceny zakupu, przed programem kolektory kosztowały 50%
obecnej ceny...
I tak na każdym kroku tworzone jest prawo wspomagające kolesi...

3. Data: 2012-10-26 15:40:30

Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 października 2012 15:17:53 UTC+2 użytkownik Robson napisał:

> [...]
>
> obecnej ceny...
>
> I tak na każdym kroku tworzone jest prawo wspomagające kolesi...

Prawo promujące kolesi nie nakazuje nikomu korzystać z dotacji. Jak 2m2 kolektora
kosztują 800 złotych a te same 2m2 z dotacją 1400 złotych to chyba wiadomo które
kupić. Polacy to ogólnie kretyni chcący być na siłę cwaniakami. Dali się z
budownictwem mieszkaniowym podpuścić 30 lat temu i teraz dostają za to po dupie. Jak
okradną mądrego to mi go trochę mniej szkoda niż jak głupi sam się daje okraść. W
Polsce, biednym kraju, modelem rozwiązującym problemy mieszkaniowe powinno być
budownictwo spółdzielcze i wynajem mieszkań. W tej chwili, po 30 latach
transformacji, należy zadać pytanie czy w Polsce są jakieś problemy mieszkaniowe.
Odpowiedz może być jedna. Z wyjątkiem dwóch miast które będą się rozwijały w reszcie
ludzi będzie ubywało. Zostaną po nich mieszkania których nie będzie miał kto kupić
lub wynająć. Na cud że przyjadą tutaj Niemcy, Francuzi, Anglicy bym nie liczył.

4. Data: 2012-10-26 15:50:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 15:11:11 +0200, ad napisał(a):

> [...]
> Dlaczego ja się nie kwalifikuję na dopłatę np 30 tysiecy do budowy domu?
> Może dlatego, że jestem pracowity, zarabiam pieniądze pracując do 14

Wspierajmy się wzajemnie - też jestem zwolenniczką samodzielnego
konsumowania własnych ciężko zarobionych pieniędzy, a nie oddawania ich w
haracz bankom :-)
(by XL)

5. Data: 2012-10-26 15:51:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 15:16:05 +0200, Robson napisał(a):

> obecnie
> dotacja wynosi 45% ceny zakupu, przed programem kolektory kosztowały 50%
> obecnej ceny...

Czyli dokładnie widać, KOGO ten system wspiera...
:-/
(by XL)

6. Data: 2012-10-26 15:53:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 08:40:30 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

> W Polsce, biednym kraju, modelem rozwiązującym problemy mieszkaniowe powinno być
budownictwo spółdzielcze i wynajem mieszkań.

Pisałam już o tym - myślałam, ze mnie zeżrą. Na pl.soc.dzieci zresztą, nie
tutaj, ale...

Azja przyjedzie. I to nie jest żart.
(by XL)

7. Data: 2012-10-26 16:07:45

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ad" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag news:k6e25c$ad2$1@news.task.gda.pl...
> [...]
> zamierzam wspierać i placić za mój mały dom x2 (polowe za dom, a polowe

Mały dom i chcesz go budować 7 lat?
Domy to się buduje w 3 m-ce i to wcale nie małe. A jak się bieże dom
gotowiec, to składają go do stanu surowego w 48 godzin.Taki dom ja twój, to
zanim go zbudujesz, to już będzie ruiną.

8. Data: 2012-10-26 17:53:13

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.10.2012 15:11, ad pisze:
> [...]
> Bo osobiście chce się budować długo (jakies 5 do 7 lat) ale za swoje i
> nie zamierzam wspierać i placić za mój mały dom x2 (polowe za dom, a

Czyli: nie potrzebujesz kredytu i złagodzenia jego kosztów przez program
pomocowy.

> Dlaczego ja się nie kwalifikuję na dopłatę np 30 tysiecy do budowy domu?

Patrz wyżej.

> Może dlatego, że jestem pracowity, zarabiam pieniądze pracując do 14
> godzin na dobę...
> Takich to już nikt nie wspiera :/

14 godzin na dobę? Albo jesteś łgarzem, albo powinieneś mieć wsparcie
psychiatryczne, bo to już dość zaawansowany pracoholizm.

Tak czy inaczej: NTG!

9. Data: 2012-10-27 18:13:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 19:53:13 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
>
> 14 godzin na dobę? Albo jesteś łgarzem, albo powinieneś mieć wsparcie
> psychiatryczne, bo to już dość zaawansowany pracoholizm.

Dziwisz się że ktos tyle pracuje? - no to już wiesz, dlaczego Ty akurat
kwalifikujesz się do dopłaty...

(by XL)

10. Data: 2012-10-27 18:34:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Oct 2012 18:07:45 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> Mały dom i chcesz go budować 7 lat?
> Domy to się buduje w 3 m-ce i to wcale nie małe.

Znalazł się budowniczy od siedmiu kredytów.
(by XL)

News Software. Get TOP in the mass media and SE.
Utrzymanie domu 250 m
11 inch cock office jerkoff
Zwijana suszarka na tatas
masturbating his wife