zgubiony klucz biurka -pomóżcie

1. Data: 2012-10-26 18:55:34

Temat: zgubiony klucz biurka -pomóżcie
Od: "Adaxis" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śliczne biurko i jedyny klucz do górnej szufladki, która blokuje pozostałe
niżej, zaginął podczas remontu mieszkania. Co robić? Czy idzie bezinwazyjnie
uratować szufladę i biurko, czy zniszczyć zamek rozwierceniem (da radę?) i
wymienić wkładkę. Pomóżcie, z góry dziękuję.

2. Data: 2012-10-26 19:32:31

Temat: Re: zgubiony klucz biurka -pomóżcie
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adaxis" <A...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> bezinwazyjnie uratować szufladę i biurko, czy zniszczyć zamek
> rozwierceniem (da radę?) i wymienić wkładkę. Pomóżcie, z góry dziękuję.
http://www.youtube.com/watch?v=131j0htYIoU&feature=r
elated

Key picking

3. Data: 2012-10-26 19:45:24

Od: "Adaxis" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=131j0htYIoU&feature=r
elated
Key picking

Dzięki, ale póki co nie mam dokładnie takiego samego kluczyka który by
wszedł... :( i którego można by stukać :(

4. Data: 2012-10-26 20:02:28

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lockpickguide.com/pintumblerlockpick.html

5. Data: 2012-10-26 20:25:01

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 października 2012 20:56:07 UTC+2 użytkownik Adaxis napisał:
> [...]
>
> uratować szufladę i biurko, czy zniszczyć zamek rozwierceniem (da radę?) i
>
> wymienić wkładkę. Pomóżcie, z góry dziękuję.

Pytałeś lokalnego slusarza?

"rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
News Software. Get TOP in the mass media and SE.
Utrzymanie domu 250 m
11 inch cock office jerkoff
Zwijana suszarka na tatas