rogaliki-przepis

1. Data: 2001-10-09 07:35:56

Temat: rogaliki-przepis
Od: Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny raz z sukcesem upieklam rogaliki :)

Ciasto
50 dkg maki mieszamy z 2 paczuszkami suchych drozdzy "etkera" dodajemy:
marg. Kasie, 2 jajka, 5 lyzek mleka, plaska lyzeczke proszku do
pieczenia, 2 cukry waniliowe i szczypte soli. Wyrabiamy gladkie ciasto,
zawijamy w sciereczke i wkladamy do lodowki na 2-3 godziny.
Formowanie rogalikow: odrywamy kawalek ciasta, walkujemy okragly placek
i wycinamy trojkaty. Na kazdy trojkat nakladamy powidla sliwkowe,
zawijamy. Ukladamy na blasze posypanej maka.
Pieczenie: 180 st. w piekarniku elektrycznym, dolna grzalka+termoobieg
do slicznego upieczenia na zloto (gdzies 13 min).
Na talerzy posypujemy cukrem pudrem.

Ostatnio corka namowila mnie by zrobic jej rogaliki z "nutela". Tez
wyszly ok. chociaz osobiscie wole kwaskowaty posmaczek powidel :)

Pozdrawiam
M.

1. Data: 2001-10-09 08:16:10

Temat: Re: rogaliki-przepis
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka-Kosinska <m...@i...zabrze.pl> wrote in message
> [...]
> marg. Kasie, 2 jajka, 5 lyzek mleka, plaska lyzeczke proszku do
> pieczenia, 2 cukry waniliowe i szczypte soli.

pojawil sie tu juz kiedys bardzo podobny przepis na rogaliki
krucho-drozdzowe - jak wtedy byly nazwane. Nie pamietam niestety kto go
podawal, ale wychodzily przepyszne.
Nadziewane wlasnie czekolada, lub serem, dzemem...
Asia

1. Data: 2001-10-09 11:10:50

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja natomiast robie pyszne rogaliki z budyniem:)
ania

1. Data: 2001-10-09 12:37:36

Od: "mrkm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" <a...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> podawal, ale wychodzily przepyszne.
> Nadziewane wlasnie czekolada, lub serem, dzemem...

ciekawe, czy tamten przepis był taki, jak ja go znam [taki z zatapianiem
ciasta w wodzie aż wypłynie]..
wychodzą z tego przeyszne rogaliki..
jeśli chcecie, moge podrzucić ten mój 'topielcowy'..
:)

pozdrawiam

M.

1. Data: 2001-10-09 12:52:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mrkm <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pur38$2fp$...@n...tpi.pl...

> [...]
> ciasta w wodzie aż wypłynie]..
> wychodzą z tego przeyszne rogaliki..
> jeśli chcecie, moge podrzucić ten mój 'topielcowy'..
dawaj, dawaj, ostatnio coś bym sobie popływała...

Wkn

1. Data: 2001-10-09 12:55:45

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrkm <m...@p...onet.pl> wrote in message news:9pur38$2fp$1@news.tpi.pl...

> [...]
> ciasta w wodzie aż wypłynie]..
> wychodzą z tego przeyszne rogaliki..
> jeśli chcecie, moge podrzucić ten mój 'topielcowy'..

nie, tamten byl bez zatapiania, jutro powiem kto byl autorem i jak to
lecialo
wrzuc topielca prosze!
Asia

1. Data: 2001-10-10 14:27:41

Od: "mrkm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" <a...@p...onet.pl> napisał

> [...]

ciasta w wodzie aż wypłynie]..
wychodzą z tego przeyszne rogaliki..
jeśli chcecie, moge podrzucić ten mój 'topielcowy'..

zapiekanka grzybowa
relacja z panieńskiego
Biore tort pod pache, swieczki za pazuche i lete!!!!!!!
Rozwiac tajemnice "Podpiwka"
Zaproszenie na kurs