Re: rosliny z lasu

Data: 2004-06-18 17:19:49
Temat: Re: rosliny z lasu
Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>

Witaj młoda, polska inteligencjo - Internauta Marta Góra napisał(a), a ja
w chwili samobójczej odwagi odpisuję :

> I to jest prawidłowa postawa:-)))
> Ja wprawdzie za drzewka w szkółce leśnej zapłaciłam, ale leśniczy kilka
> dołożył mi gratis:-)

no to się podroczę;-))

to jak lesniczy podaruje (sprzeda) to już jesteśmy usprawiedliwieni przed
prawem którego tak bronisz ?? i już jesteśmy swiadomymi ekologicznie
ogrodnikami???? - coś mi tu wygląda na nadinterpretację ;-)))

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników