kwity/drzewka

21. Data: 2000-06-15 09:31:43

Temat: Re: roze
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Niestety, z roznych wzgledow, nie zawsze ode mnie zaleznych, moje roze
rosna wielce nieporzadnie. to znaczy posadzone sa bez ladu i skladu.
tylko jeden szpaler wyglada niezle, bo rosnie w trawniku. ogolnie, roze
dobrze wygladaja z roslinami rosnacymi lanowo i o drobnych kwiatkach.
sadze szalwie omszona, bodziszki, niezle sie komponuja ostrozki, odetka.
do pnacych najlepsze sa powojniki. rozowa roza i granatowy powojnik to
jest to...
fakt, ze roze nie jest latwo zakomponowac, niektore wygladaja dobrze w
wysokich trawach, np o niebieskawym odcieniu. z lawenda wygladaja niezle
(moja rozowa Bonica)
a tu mam jeszcze adres z 6 tysiacami odmian roz. to chyba prawie
wszystkie! niestety, tylko 1200 jest zilustrowanych zdjeciem :-((.

http://www.everyrose.com/everyrose/index.lasso

a tu adres dla tych, co lubia roze klasyczne. przy kazdej jest odnosnik
do amerykanskiej strefy klimatycznej, w ktorej mozna ja uprawiac, a to
mozna sobie od biedy przelozyc na nasz klimat.

http://www.Country-Lane.com/yr/index.htm

Pozdrawiam
Dorota

22. Data: 2000-06-15 12:35:05

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, moge sie wtracic?
Ja roze posadzilam w ub roku w szpaler wzdluz sciezki i rzeczywiscie wyglada
to ladnie i tak porzadnie, miedzy nimi mam cebulowe a teraz posadzilam
niskie jednoroczne. Te kupione w tym roku juz sie tam nie zmiescily i
utykalam je w wolnych miejscach, przymierzam sie w tym roku do szpaleru z
drugiej strony tej sciezki, przeciez tyle jeszcze jest roz, ktorych nie mam
a chcialabym miec.
Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

23. Data: 2000-06-15 13:09:59

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. u mnie tak wlasnie bylo. najpierw porzadny szpaler, a potem
wtykanie roz tam i tu, gdzie znalazlo sie miejsce. apropos, jak kwitnie
Louise Odier?
Pozdrawiam
Dorota

24. Data: 2000-06-16 08:20:49

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dorota
Jeszcze nie kwitnie ale ladnie sie rozrosla i ma pare pakow, jeden juz na
dniach powinien zakwitnac, napisze czy bedzie wygladal tak jak na
fotografii.

Probelm ogrodowo-techniczny
RE: Cos na skarpy
acacia armata