roznica wieku

1. Data: 2003-08-07 17:38:13

Temat: roznica wieku
Od: "" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co myslicie na temat zwiazku 37-letniej kobiety z facetem 10 lat mlodszym?

1. Data: 2003-08-07 18:53:18

Temat: Re: roznica wieku
Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaistniał taki fakt?

Specjalnie zainteresowany
Ves

1. Data: 2003-08-07 19:41:51

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@o...pl> napisał(a):

> a co myslicie na temat zwiazku 37-letniej kobiety z facetem 10 lat
mlodszym?

He czyli pani 37 letnia musi się dobrze trzymać :P, a tak na serio w mieście
z tym nie ma żadnych problemów, na wsi już jest gorzej, powiedziałbym dużo
gorzej.

Piotrek

1. Data: 2003-08-07 20:00:19

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

doda77:
> a co myslicie na temat zwiazku 37-letniej kobiety
> z facetem 10 lat mlodszym?

Podejrzewam, ze w takim zwiazku kobieta pragnac,
aby partner, ktorego kocha, byl w pelni ~szczesliwy,
moze (ale nie musi) w pewnym momencie usilowac
odsunac go od siebie (~zniechecic go do siebie).

Czarek

1. Data: 2003-08-07 20:07:42

Od: " Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> moze (ale nie musi) w pewnym momencie usilowac
> odsunac go od siebie (~zniechecic go do siebie).

troche pasuje mi to do faceta tak w wieku 20 lat, facet mający 27 lat troche
inaczej myśli jesli zaczęła go kręcić kobieta w tym wieku to cos musi w niej
być.

pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2003-08-07 20:30:00

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek:
> troche pasuje mi to do faceta tak w wieku 20 lat, facet mający 27 lat

Pomysl jeszcze 'w druga strone'.

Czarek

1. Data: 2003-08-07 20:31:03

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> a co myslicie na temat zwiazku 37-letniej kobiety z facetem 10 lat
mlodszym?

bardzo podobaja mi sie babki z rocznikow lat 60'tych. O dziwo kobieta
40-letnia z roku 63-go wyglada o wiele lepiej niz kobieta 40-letnia z roku
1958 w roku 1998. Ciekawe zjawisko nie ? pewnie 40-latka z 1975 w 2015
bedzie jeszcze lepiej wygladala niz jej rowiesniczka kilkanascie lat
wczesniej.
Czym mozna wytlumaczyc to zjawisko ?

1. Data: 2003-08-07 20:35:52

Od: "Piotrek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl> napisał(a):

> Piotrek:
>
> Pomysl jeszcze 'w druga strone'.
>
> Czarek

Sugerujesz że kobieta bedzie go traktować jak dzieciaka ?
nie zwróci uwagi na to iż ma on prawie 30 lat ?

Piotrek

1. Data: 2003-08-07 20:37:48

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003 22:31:03 +0200, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:

>bardzo podobaja mi sie babki z rocznikow lat 60'tych. O dziwo kobieta
>40-letnia z roku 63-go wyglada o wiele lepiej niz kobieta 40-letnia z roku
>1958 w roku 1998.

No to już mamy wyjaśnienie zagadki "dyskomfortu wieku".

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-08-07 20:43:33

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek:
> Sugerujesz że kobieta bedzie go traktować jak dzieciaka ?
> nie zwróci uwagi na to iż ma on prawie 30 lat ?

Nie, nie o to chodzi.

Kobiety sa bardziej niz mezczyzni wrazliwe na punkcie urody
(porownywanie sie z innymi i te sprawy), a kiedy dochodza
do tego jeszcze zmiany hormonalne, to moze pojawic sie wrecz
absurdalna (wydawaloby sie) mysl typu: 'tyle atrakcyjnych
kobiet, a on ~marnuje sie ze mna...' itd....

Sposob rozumowania kobiet wydaje sie nieraz ~trudny do
'ogarniecia' dla mezczyzn. ;)

Czarek

Nie zalezy mi
dyskomfort wieku
Co to za pomoc - Ona bogata, on biedny...
Nowy tata ...
bylo - II - o paranojach, artystach itd. ;)