Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Gilbert <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: rozwiniete zdolności interpersonalne
Date: Thu, 11 Dec 2003 12:45:35 +0100
Organization: GAAED
Lines: 41
Sender: g...@a...pl@sh192.neoplus.adsl.tpnet.pl
Message-ID: <1km7es3re30j3$.dlg@gilbert.net>
References: <br47h6$v66$1@localhost.localdomain> <br49of$b8e$1@nemesis.news.tpi.pl>
<br4m6i$sae$1@news2.ipartners.pl> <b...@g...net>
<br6nsj$243q$1@news2.ipartners.pl> <1...@g...net>
<br6t6g$qpg$1@news.onet.pl> <o...@g...net>
<br6vg0$iih$1@news.onet.pl> <j...@g...net>
<br742j$ef6$1@news.onet.pl> <nh40ct2jqsjq$.dlg@gilbert.net>
<br77vo$9j6$1@news.onet.pl> <u...@g...net>
<br7a05$men$1@news.onet.pl> <b...@g...net>
<br7f5q$fob$1@news.onet.pl> <qdpyrgw75l4p$.dlg@gilbert.net>
<br9eb2$hti$1@news.onet.pl> <1...@g...net>
<br9ks8$14u$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: sh192.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1071143288 25070 80.50.120.192 (11 Dec 2003 11:48:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 11 Dec 2003 11:48:08 GMT
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.8.1pl
X-Work: now
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:244663
Ukryj nagłówki
(`/\
`=\/\
`=\/\
`=\/
\...
Slawek [am-pm] napisał(a):
>> Szef
>> firmy nastawionej na sprzedaż i dynamiczne zdobywanie klientów powinien
>> mieć co najmniej przyzwoity poziom ekstrawersji.
> Czy mógłbyś podać kilka przykładów firm nie nastawionych na sprzedaż
> i dynamiczne zdobywanie klienta? Dla utrudnienia zadania z góry wykluczam
> firmy państwowe (w rodzaju PKP), które nastawione są głównie na
> zdobywanie dotacji oraz umarzanie długów.
Jeżeli wykluczyć firmy państwowe, to będzie trudno podać takie
przykłady. W końcu nawet prywatny gabinet psychoterapeutyczny sprzedaje
specyficzny rodzaj usług.
> Inna kwestia - czy "szef firmy nastawionej na sprzedaż i dynamiczne
> zdobywanie klientów" osobiście, własnymi rękami (i jęzorem) zdobywa
> owych klientów?
W małych firmach tak.
> Moim zdaniem - niezależnie "od branży, profilu firmy
> i t.p. czynników" - szef firmy powinien przede wszystkim efektywnie
> kierować zespołem ludzi. Umieć ich skompletować (i w tym punkcie
> dopiero należy wziąć pod uwagę branżę, profil firmy i tym podobne
> pierdoły), odpowiednio motywować, rozdzielić zadania, rozliczyć
> z ich wykonania, i tak dalej. Długo by o tym można ględzić, ale
> chciałbym zwrócić uwagę na potencjalne źródło nieporozumień
> dotyczących omawianej kwestii.
I chwała Ci za to i wdzięczność.
--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| _________________________________
;; // `--; Quod scripsi, scripsi.
;\ |
|