Data: 2003-12-11 11:45:35
Temat: Re: rozwiniete zdolności interpersonalne
Od: Gilbert <g...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
(`/\
`=\/\
`=\/\
`=\/
\...
Slawek [am-pm] napisał(a):
>> Szef
>> firmy nastawionej na sprzedaż i dynamiczne zdobywanie klientów powinien
>> mieć co najmniej przyzwoity poziom ekstrawersji.
> Czy mógłbyś podać kilka przykładów firm nie nastawionych na sprzedaż
> i dynamiczne zdobywanie klienta? Dla utrudnienia zadania z góry wykluczam
> firmy państwowe (w rodzaju PKP), które nastawione są głównie na
> zdobywanie dotacji oraz umarzanie długów.
Jeżeli wykluczyć firmy państwowe, to będzie trudno podać takie
przykłady. W końcu nawet prywatny gabinet psychoterapeutyczny sprzedaje
specyficzny rodzaj usług.
> Inna kwestia - czy "szef firmy nastawionej na sprzedaż i dynamiczne
> zdobywanie klientów" osobiście, własnymi rękami (i jęzorem) zdobywa
> owych klientów?
W małych firmach tak.
> Moim zdaniem - niezależnie "od branży, profilu firmy
> i t.p. czynników" - szef firmy powinien przede wszystkim efektywnie
> kierować zespołem ludzi. Umieć ich skompletować (i w tym punkcie
> dopiero należy wziąć pod uwagę branżę, profil firmy i tym podobne
> pierdoły), odpowiednio motywować, rozdzielić zadania, rozliczyć
> z ich wykonania, i tak dalej. Długo by o tym można ględzić, ale
> chciałbym zwrócić uwagę na potencjalne źródło nieporozumień
> dotyczących omawianej kwestii.
I chwała Ci za to i wdzięczność.
--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| _________________________________
;; // `--; Quod scripsi, scripsi.
;\ |
|