rozwód a dzieci...

381. Data: 2005-01-16 23:19:44

Temat: Re: rozwód a dzieci...
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <nixe@fałpe.peel> napisał w wiadomości
news:csc8ot$8pg$1@news.mm.pl...

> Nie będący tworem czyichś wyobrażeń.

Tylko Twoich?

> Dlaczego uważasz, że to są mało realne założenia.
> Moje obserwacje prowadzą do zgoła odmiennych wniosków.

Przypuszczam, że nieco pochopnych.

> Umacnianie rodzin - jak najbardziej, ale nie za wszelką cenę. Zrozum to
> wreszcie. Odnoszę wrażenie, że nie potrafisz (ba! nie chcesz) dostrzec, że
> wszystko ma swoje granice, poza którymi ponosi się już tylko klęskę.

Może ma, tylko że ta granica jest znacznie dalej, niż się wydaje.

> W czym nie mam racji?

Że nie da nic zrobić poza rozwodem.

> Nie zrozumiałeś mnie.
> Jeśli twierdzisz, że pewne rzeczy* nie udały Ci się w życiu (bądź nie
> udają), pomimo dołożenia największych starań, to uświadom sobie, że
> niektórym ludziom nie udaje się utrzymać związków, choć także robili
> wszystko, co mogli.

Mogę zrozumieć, jeżeli małżonek odchodzi, ale jeżeli sam chcesz rozwodu, to
nie mów, że nie możesz.

Dariusz Drzemicki

382. Data: 2005-01-16 23:22:57

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hm....
> Jak ona tam szła? Wierność i uczciwośc małżeńska?
> A jak jedno przestaje być uczciwe, łże, kłamie, oszukuje, to drugie ma
> zwiesić głowę i nadstawić dupsko?

Znowu wracamy do początku.
Należy zbadać, dlaczego tak się dzieje.

Dariusz Drzemicki

383. Data: 2005-01-16 23:30:21

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A argument "bo potrzebuję tego, by czuć się lepiej i nie jest to dla mnie
> błahostką" jest dobry czy raczej w stylu "bo tak"?

Bo tak. Jego akceptacja zależy od stopnia uciążliwości.

>Jakich argumentów używała Twoja żona

Różnych. Lepiej i gorzej umotywowanych.

i dlaczego je lekceważyłeś (lekceważysz), choć wiedziałeś, że dla
> niej to istotne sprawy?

Przez zaniedbanie, realizując bardziej istotne sprawy.

Dariusz Drzemicki

384. Data: 2005-01-16 23:43:42

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Mam wrażenie, że jednak tak, niestety. Ale to tylko autor może potwierdzić
> lub zdementować.

A czy ktoś kiedyś się masturbował z Twoją pomocą?

--
Jeśli tak, to muszę Cię zasmucić... to było o Tobie.
Ale jesteś w doborowym towarzystwie banana i ogórka!

385. Data: 2005-01-17 00:14:34

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Marchewka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:
> A czy ktoś kiedyś się masturbował z Twoją pomocą?

Could you be more specific, pls. ;-))

> Jeśli tak, to muszę Cię zasmucić... to było o Tobie.
> Ale jesteś w doborowym towarzystwie banana i ogórka!

To dlaczego one nie są 'przepracowane i złe'? ;-))
Iwonka (najwyraźniej przewrażliwiona po ostatnich beznadziejnych
przepychankach...)

386. Data: 2005-01-17 08:04:48

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lozen vel FeLicja" <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>
napisal w wiadomosci news:cscbkc$b22$2@inews.gazeta.pl...

> A jak z doswiadczeniem? Nie mowie o tym na boku, a takim legalnym,
> dozwolonym przez KK ;-)

Tylko na podstawie swiadectw.
A czy jest konieczne? Moim zdaniem nie.
To samo moze dotyczyc samotnych psychologów.

Dariusz Drzemicki

387. Data: 2005-01-17 08:17:55

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Tak. Separacja przecie? nie grozi zdrowiu ani ?yciu ma??onka.

Tia, zwlaszcza psychicznemu... (komentuje przyklad nad Twoja uwaga)

--
sveana

388. Data: 2005-01-17 08:20:15

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Znowu wracamy do pocz?tku.
> Nale?y zbadaae, dlaczego tak si? dzieje.

Kto ma zbadac? Ten, ktory ma to gdzies? Ale z Ciebie beton.

--
sveana

389. Data: 2005-01-17 08:21:15

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Przez zaniedbanie, realizuj?c bardziej istotne sprawy.

Istotne wedlug kogo? (pytanie retoryczne)

--
sveana

390. Data: 2005-01-17 08:37:52

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Mogę zrozumieć, jeżeli małżonek odchodzi, ale jeżeli sam chcesz rozwodu,
> nie mów, że nie możesz.

W momencie gdy ktos chce rozwodu,wie ze nie widzi swojego zycia przy
zonie/mezu.Nie kocha go juz,ma dosyc,zwatpil w jego poprawe,nie chce sie
meczyc,wszystkie proby naprawnienia malzenstwa zawiodly,trudno to pojac??

Magda

Adopcja
W RODZINIE...
Re: Tradycyjny model rodziny